Trade Marketing Klub 2019
Szeretnél egy olyan szakmai közösség tagja lenni, ahol hozzád hasonló hátterű kollégákkal, marketingesekkel, trade marketingesekkel, értékesítési vezetőkkel találkozhatsz?
Szeretnéd, ha rendszeresen hallhatnál a marketing, trade marketing újdonságokról a nagyvilágból?
Kíváncsi vagy arra, hogy más iparágakban vagy akár a versenytársaid milyen promóciókkal lettek sikeresek vagy buktak meg? Igen, itt a hibákról is őszintén beszélgetünk és tanulunk egymástól.
Szeretnéd tudni, hogy merre tart a trade marketing és mire számíthatunk 5-10 év múlva?
Szeretnél néha legalább két-három órára kiszállni a mókuskerékből és egyszerűen jól érezni magad értelmes emberek társaságában?
A Trade Marketing Klub mindezt kínálja Neked. Negyedévente klubüléseken találkozunk és februárban konferenciát tartunk, ahol a szakma tapasztalt képviselői mesélnek hazai és külföldi újdonságokról és gyakorlati példákat mutatnak be.
Ezen a konferencián mutatkozik be mindig az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata is. A díjra Te is jelentkezhetsz vagy nevezheted a kollégádat.
2019-ben az első klubülésen, áprilisban a hagyományosan a piackutató cégek vezetői kifejezetten trade marketing specialitásokra koncentrálva mutatják be, hogy milyen tendenciák jellemezték a magyar piacot a közelmúltban és mi várható 2019-ben.
Júniusban – a Villa Rosa kertjében – Mérő László pszichológus, matematikus lesz a vendégünk, aki a marketing pszichológiájáról fog mesélni. Mérő László előadásai mindig emlékezetesek és most különösen izgalmas lesz számunkra, amikor a marketinget közelíti meg pszichológiai szempontból.
Az Y, Z és X generációkról sok szó esik mostanában. Mi olyan szakembereket hívtunk meg, akik gyakorlati ötleteket adnak ahhoz, hogy hogyan tud a leghatékonyabban együtt dolgozni két vagy akár három generáció és olyan tapasztalatokat osztanak meg, amit már másnap felhasználhattok a munkahelyeteken.
A novemberi klubülésen olyan trade marketing újdonságokról lesz szó, amelyekből láthatjuk, hogy merre tart a szakma külföldön és itthon, mire kell felkészülni annak, aki lépést akar tartani a piaccal.
A februári konferencia témája: „Mi tudjuk, hogy megéri – megtérülés a trade marketingben”. Mindenki kíváncsi arra, hogy mire érdemes költeni az in-store marketingben és mire nem, milyen a hatékonysága a különböző eszközöknek. Előadóink erről fognak beszélni őszintén és nem csak a siker sztorikat fogják bemutatni.
Használd ki az Early bird kedvezményt 2019-re!
Érdemes még idén kiváltani a 2019-es klubtagságot:
Ha 2018. december 14-ig átutalod a tagdíjat, 10% kedvezményben részesülsz!
Éves tagsági (naptári év): 39 000 Ft+áfa/fő. Az éves bérlet 2019. január 1. és december 31. között érvényes.
• Ha valaki csak egy-egy ülésre látogat el: 15 000 Ft+áfa/fő/alkalom
• Konferencia 49 000 Ft+áfa/fő, TMK vagy POPAI klubtagságival csak 43 000 Ft+áfa;
A klubtagság előnyei:
• Két darab, éves tagsági rendelése esetén a harmadikat ingyen adjuk!
• 20% kedvezmény a Trade magazin által megrendezett „Az év legsikeresebb promóciója” szakmai esemény részvételi díjából
• 5 000 Ft + áfa kedvezmény a Trade magazin által megrendezett Business Days konferencia részvételi díjából
Kérjük, töltsd ki az éves a jelentkezési lapot mellékelten vagy az alábbi linken:
https://trademagazin.hu/hu/tmk-jelentkezesi-lap-2019/Információért Kiss Laurához fordulhatsz a 0626310684 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.
Szeretettel várjuk a jelentkezésedet a Trade Marketing Klubba!
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >