Továbbra is sikeres a CBA és Príma hálózat
„A 2022-es esztendő is bővelkedett kihívásokban, melyekre megfelelő válaszokat kellett adnia a hálózatnak. Az elmúlt években elkezdődött fejlesztések megteremtették annak alapfeltételeit, hogy a feladatokat sikeresen teljesítsük. Ugyanis a megfelelő működés egyik legfontosabb alapelve, hogy az üzleteket működtető partnerek olyan szolgáltatásokat kapjanak a központtól, melyek a mindennapi munkájukat támogatják. Az úgynevezett szolgáltató franchise-rendszer sikeres működtetésére az elmúlt esztendőben is nagy hangsúlyt helyeztünk.
A jelentős mértékű élelmiszer-infláció miatti negatív hatások tompítására komoly erőforrásokat kellett mozgósítanunk. A vásárlók a korábbiakhoz képest is sokkal jobban kezdték el keresni az olcsóbb termékeket. Ezt felismerve jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre a CBA Piros saját márkás termékeink vonatkozásában. Az árakciókra is nagymértékben koncentráltunk, hogy a legelőnyösebb alternatívát tudjuk nyújtani a vásárlóinknak. A hazai beszállítókkal ápolt szoros és gyümölcsöző együttműködés továbbra is biztosítja számunkra a nagyon kedvező beszerzés lehetőségét, az ebből fakadó árelőnyt pedig teljes egészében továbbadjuk a vásárlóknak. Az elmúlt hónapokban egyre több beszállító csökkenti az átadói árait, ebben is élenjárók vagyunk, hiszen ezzel párhuzamosan mi is azonnal mérsékeltük a polci árainkat, hogy ezzel is kedvezzünk vevőinknek.
A rendszerünkből fakadó számtalan előnyünk kidomborítására kiemelt figyelmet fordítunk, többek között arra, hogy maximálisan képesek legyünk a helyi igények figyelembevételével kialakítani a kínálatot és szolgáltatásokat. A Príma hálózat további erősödését tapasztaltuk, hiszen ezekben az üzletekben megtalálható különleges, magas minőségű árukínálatra továbbra is fokozott vásárlói igény mutatkozik. A meglehetősen sokrétű kihívások ellenére is a tulajdonosok továbbra is elkötelezettek a fejlesztések mellett, beruházásokat hajtanak végre, korszerűsítik az üzleteiket.” //
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >