Továbbra is sikeres a CBA és Príma hálózat

Noszlopy Zoltán
beszerzési igazgató
CBA
„A 2022-es esztendő is bővelkedett kihívásokban, melyekre megfelelő válaszokat kellett adnia a hálózatnak. Az elmúlt években elkezdődött fejlesztések megteremtették annak alapfeltételeit, hogy a feladatokat sikeresen teljesítsük. Ugyanis a megfelelő működés egyik legfontosabb alapelve, hogy az üzleteket működtető partnerek olyan szolgáltatásokat kapjanak a központtól, melyek a mindennapi munkájukat támogatják. Az úgynevezett szolgáltató franchise-rendszer sikeres működtetésére az elmúlt esztendőben is nagy hangsúlyt helyeztünk.
A jelentős mértékű élelmiszer-infláció miatti negatív hatások tompítására komoly erőforrásokat kellett mozgósítanunk. A vásárlók a korábbiakhoz képest is sokkal jobban kezdték el keresni az olcsóbb termékeket. Ezt felismerve jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre a CBA Piros saját márkás termékeink vonatkozásában. Az árakciókra is nagymértékben koncentráltunk, hogy a legelőnyösebb alternatívát tudjuk nyújtani a vásárlóinknak. A hazai beszállítókkal ápolt szoros és gyümölcsöző együttműködés továbbra is biztosítja számunkra a nagyon kedvező beszerzés lehetőségét, az ebből fakadó árelőnyt pedig teljes egészében továbbadjuk a vásárlóknak. Az elmúlt hónapokban egyre több beszállító csökkenti az átadói árait, ebben is élenjárók vagyunk, hiszen ezzel párhuzamosan mi is azonnal mérsékeltük a polci árainkat, hogy ezzel is kedvezzünk vevőinknek.
A rendszerünkből fakadó számtalan előnyünk kidomborítására kiemelt figyelmet fordítunk, többek között arra, hogy maximálisan képesek legyünk a helyi igények figyelembevételével kialakítani a kínálatot és szolgáltatásokat. A Príma hálózat további erősödését tapasztaltuk, hiszen ezekben az üzletekben megtalálható különleges, magas minőségű árukínálatra továbbra is fokozott vásárlói igény mutatkozik. A meglehetősen sokrétű kihívások ellenére is a tulajdonosok továbbra is elkötelezettek a fejlesztések mellett, beruházásokat hajtanak végre, korszerűsítik az üzleteiket.” //
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >