Továbbra is piacvezető az Univer majonéz
Az ételízesítők piacán egyre kiélezettebb a harc, de a teljesen magyar tulajdonú Univer 43,7 százalékos értékbeli piacrészesedéssel továbbra is az első. A vállalat Majonéz Akadémia címmel nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt tart.
Hazánk 1975-ben az Univer által ismerhette meg a majonézt konyhakész formában. Ennek is köszönhető, hogy azóta is meghatározó, referencia íz a piacon megjelenő más majonézek előtt. Az Univer majonéz tartósítószer-mentes gyártása idén kezdődött meg az Univer Product Zrt. év elején átadott új üzemegységében, ahol a legkorszerűbb műszaki színvonalat képviselő gyártósor lehetővé tette a tartósítószer-mentes termékskála kiszélesítését. Jelenleg a Magyarországon eladott majonéz kb. egy harmadát az Univer értékesíti.
Az Univer Product Zrt. a tavalyi évben 13,2 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A majonéz, mustár, ketchup termékek jelentik a cég éves árbevételének kb. 35 százalékát. A legfrissebb piaci adatok alapján kb. 7 millió kg majonéz fogy évente Magyarországon, ami azt jelenti, hogy az egy főre jutó átlagos majonézfogyasztás kb. 70 dkg.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >