Továbbra is piacvezető az Univer majonéz
Az ételízesítők piacán egyre kiélezettebb a harc, de a teljesen magyar tulajdonú Univer 43,7 százalékos értékbeli piacrészesedéssel továbbra is az első. A vállalat Majonéz Akadémia címmel nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt tart.
Hazánk 1975-ben az Univer által ismerhette meg a majonézt konyhakész formában. Ennek is köszönhető, hogy azóta is meghatározó, referencia íz a piacon megjelenő más majonézek előtt. Az Univer majonéz tartósítószer-mentes gyártása idén kezdődött meg az Univer Product Zrt. év elején átadott új üzemegységében, ahol a legkorszerűbb műszaki színvonalat képviselő gyártósor lehetővé tette a tartósítószer-mentes termékskála kiszélesítését. Jelenleg a Magyarországon eladott majonéz kb. egy harmadát az Univer értékesíti.
Az Univer Product Zrt. a tavalyi évben 13,2 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A majonéz, mustár, ketchup termékek jelentik a cég éves árbevételének kb. 35 százalékát. A legfrissebb piaci adatok alapján kb. 7 millió kg majonéz fogy évente Magyarországon, ami azt jelenti, hogy az egy főre jutó átlagos majonézfogyasztás kb. 70 dkg.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >