Továbbra is piacvezető az Univer majonéz
Az ételízesítők piacán egyre kiélezettebb a harc, de a teljesen magyar tulajdonú Univer 43,7 százalékos értékbeli piacrészesedéssel továbbra is az első. A vállalat Majonéz Akadémia címmel nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt tart.
Hazánk 1975-ben az Univer által ismerhette meg a majonézt konyhakész formában. Ennek is köszönhető, hogy azóta is meghatározó, referencia íz a piacon megjelenő más majonézek előtt. Az Univer majonéz tartósítószer-mentes gyártása idén kezdődött meg az Univer Product Zrt. év elején átadott új üzemegységében, ahol a legkorszerűbb műszaki színvonalat képviselő gyártósor lehetővé tette a tartósítószer-mentes termékskála kiszélesítését. Jelenleg a Magyarországon eladott majonéz kb. egy harmadát az Univer értékesíti.
Az Univer Product Zrt. a tavalyi évben 13,2 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A majonéz, mustár, ketchup termékek jelentik a cég éves árbevételének kb. 35 százalékát. A legfrissebb piaci adatok alapján kb. 7 millió kg majonéz fogy évente Magyarországon, ami azt jelenti, hogy az egy főre jutó átlagos majonézfogyasztás kb. 70 dkg.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >