Továbbra is piacvezető az Univer majonéz
Az ételízesítők piacán egyre kiélezettebb a harc, de a teljesen magyar tulajdonú Univer 43,7 százalékos értékbeli piacrészesedéssel továbbra is az első. A vállalat Majonéz Akadémia címmel nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt tart.
Hazánk 1975-ben az Univer által ismerhette meg a majonézt konyhakész formában. Ennek is köszönhető, hogy azóta is meghatározó, referencia íz a piacon megjelenő más majonézek előtt. Az Univer majonéz tartósítószer-mentes gyártása idén kezdődött meg az Univer Product Zrt. év elején átadott új üzemegységében, ahol a legkorszerűbb műszaki színvonalat képviselő gyártósor lehetővé tette a tartósítószer-mentes termékskála kiszélesítését. Jelenleg a Magyarországon eladott majonéz kb. egy harmadát az Univer értékesíti.
Az Univer Product Zrt. a tavalyi évben 13,2 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A majonéz, mustár, ketchup termékek jelentik a cég éves árbevételének kb. 35 százalékát. A legfrissebb piaci adatok alapján kb. 7 millió kg majonéz fogy évente Magyarországon, ami azt jelenti, hogy az egy főre jutó átlagos majonézfogyasztás kb. 70 dkg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >