Továbbra is csökken a cseh kiskereskedelmi értékesítés
Áprilisban, az elmúlt hét hónapos időszakban, immár hatodik hónapja csökkent a cseh kiskereskedelmi értékesítés, miután a gazdasági recesszió és az emelkedő munkanélküliség elvette a vásárlási kedvet.
A kiskereskedelmi értékesítés éves szinten 2 százalékkal csökkent a márciusi 1,1 százalékos visszaesés után. Az előzetes elemzői várakozások nagyobb mértékű, 3 százalékos csökkenésre számítottak. A lakossági fogyasztást jelentősen mérsékelte a 7,9 százalékra emelkedő munkanélküliségi ráta – jelenti a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >