Továbbra is csökken a cseh kiskereskedelmi értékesítés
Áprilisban, az elmúlt hét hónapos időszakban, immár hatodik hónapja csökkent a cseh kiskereskedelmi értékesítés, miután a gazdasági recesszió és az emelkedő munkanélküliség elvette a vásárlási kedvet.
A kiskereskedelmi értékesítés éves szinten 2 százalékkal csökkent a márciusi 1,1 százalékos visszaesés után. Az előzetes elemzői várakozások nagyobb mértékű, 3 százalékos csökkenésre számítottak. A lakossági fogyasztást jelentősen mérsékelte a 7,9 százalékra emelkedő munkanélküliségi ráta – jelenti a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >