Továbbra is csökken a cseh kiskereskedelmi értékesítés
Áprilisban, az elmúlt hét hónapos időszakban, immár hatodik hónapja csökkent a cseh kiskereskedelmi értékesítés, miután a gazdasági recesszió és az emelkedő munkanélküliség elvette a vásárlási kedvet.
A kiskereskedelmi értékesítés éves szinten 2 százalékkal csökkent a márciusi 1,1 százalékos visszaesés után. Az előzetes elemzői várakozások nagyobb mértékű, 3 százalékos csökkenésre számítottak. A lakossági fogyasztást jelentősen mérsékelte a 7,9 százalékra emelkedő munkanélküliségi ráta – jelenti a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
Egy különleges alkalomból szervezetett partnertalálkozót a Hungaria, az eseménnyel az…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >