Továbbra is a narancs és az őszibarack ízű a legnépszerűbb gyümölcslé
A Nielsen piackutató vállalat adatai szerint 2007 február-2008 január között a gyümölcslevek kiskereskedelmi forgalma mennyiségben 1, értékben 9 százalékkel növekedett.A 46 milliárd forintos éves
forgalmú piacon a fogyasztói átlagárak
eltérő mértékben változtak az elmúlt
időszakban. Egy liter 100 százalékos juice átlagára
tavaly januárban 257, idén pedig 276 forint volt. A
nektár literenként átlagosan 12, az ital 9
százalékkal került többe most januárban,
mint egy évvel korábban.
Értékben az italok vitték
el az eladások 65 százalékát tavaly is,
azelőtt is. A nektár részesedése 10-ről 11
százalékra ment fel. Ezt az 1 százalékpontot
a 100 százalékos juice-tól vette el, amelyre így
24 százalék jutott. A kereskedelmi márkák
részaránya 30 százaléknál tart
idén januárban, ez 2 százalékpontos
csökkenés az előző évhez képest.
A bolttípusok fontossági
ranglistáját mennyiségben a 401-2 500
négyzetméteres csatorna vezeti, és pozíciója
különösen a nektárnál erős.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >