Továbbra is a narancs és az őszibarack ízű a legnépszerűbb gyümölcslé
A Nielsen piackutató vállalat adatai szerint 2007 február-2008 január között a gyümölcslevek kiskereskedelmi forgalma mennyiségben 1, értékben 9 százalékkel növekedett.A 46 milliárd forintos éves
forgalmú piacon a fogyasztói átlagárak
eltérő mértékben változtak az elmúlt
időszakban. Egy liter 100 százalékos juice átlagára
tavaly januárban 257, idén pedig 276 forint volt. A
nektár literenként átlagosan 12, az ital 9
százalékkal került többe most januárban,
mint egy évvel korábban.
Értékben az italok vitték
el az eladások 65 százalékát tavaly is,
azelőtt is. A nektár részesedése 10-ről 11
százalékra ment fel. Ezt az 1 százalékpontot
a 100 százalékos juice-tól vette el, amelyre így
24 százalék jutott. A kereskedelmi márkák
részaránya 30 százaléknál tart
idén januárban, ez 2 százalékpontos
csökkenés az előző évhez képest.
A bolttípusok fontossági
ranglistáját mennyiségben a 401-2 500
négyzetméteres csatorna vezeti, és pozíciója
különösen a nektárnál erős.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >