Továbbra is a hazai partnerségekre épít a PENNY

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 11. 06. 22:40
🎧 Hallgasd a cikket:

A PENNY-nél minden a vásárlókkal kezdődik. A vállalat célja, hogy a fogyasztók nap mint nap friss, megbízható minőségű és pénztárcabarát termékek közül válogathassanak az üzletekben. Bár a piaci környezet ma gyorsan változik, és számos külső tényező befolyásolja az iparág mindennapjait, a diszkontlánc beszerzési stratégiájában továbbra is kiemelt szerepet kapnak a hazai beszállítók. Ezt mi sem mutatja jobban, minthogy jelenlegi választékának kétharmada hazai beszállítóktól kerül a polcokra.

A PENNY számára ugyanakkor a hazai együttműködések nem csupán a vásárlói elégedettség iránti törekvés, hanem környezeti célkitűzés is. A magyar beszállítókkal kötött hosszú távú partnerségek nemcsak a frissességet és a kedvező árat garantálják, hanem a rövidebb ellátási láncot is, miközben hozzájárulnak a magyar agrárium támogatásához. (x)

Kapcsolódó cikkeink