Továbbra is a Coca-Cola a világ legértékesebb márkája
A Business Week és az Interbrand közös toplistája aszerint értékeli a márkákat, hogy azok mennyi jövedelmet hozhatnak a jövőben a vállalatok számára.
A ranglista helyezéseket
szakértői becslések, kvalitatív és
kvantitatív elemzések, illetve a meglévő üzleti
adatok alapján állapítják meg évről
évre.
A Coca-Cola nyolcadik éve az első helyen
végez, idén a tavalyi második helyről a
bronzérmes pozícióba csúszott vissza a
Microsoft. Vele helyet cserélve került fel a második
helyre az IBM. A negyedik helyet a GE foglalja el, míg a Nokia
az ötödik pozícióba futott be – ami mindkét
cégnél a tavalyi teljesítmény
megismétlését jelenti.
A TOP 100-as listára
ebben az évben felkerült a H&M, a Thomson Reuters és
a BlackBerry is. A legnagyobb ugrást (43 százalékos
érték növekedés) a Google mutatta be, amely
így a tavaly 20. hely után bekerült az első
tízbe.
A TOP10:
1. Coca-Cola
2. IBM
3.
Microsoft
4. GE
5. Nokia
6. Toyota
7. Intel
8.
McDonald's
9. Disney
10. Google
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >