Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > További két italfajtával bővíti portfólióját a Coca-Cola
További két italfajtával bővíti portfólióját a Coca-Cola
Az ezidáig még meg nem nevezett új italokkal a cég termékskálája az összes korosztályt eléri majd.
A legutóbb bevezetett termékük a kalóriamentes Coke Zero,
amelyet Nagy-Britannián kívül még 14 országban hoztak forgalomba. Németországban
a labdarúgó-világbajnokság alatt több mint 100 millió liter Coke Zero fogyott.
A kontinensen a világ egyik legnagyobb italgyártója 25 százalékkal, 1,1
milliárd dollárra növelte eladásait 2007 első negyedében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >