Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > További két italfajtával bővíti portfólióját a Coca-Cola
További két italfajtával bővíti portfólióját a Coca-Cola
Az ezidáig még meg nem nevezett új italokkal a cég termékskálája az összes korosztályt eléri majd.
A legutóbb bevezetett termékük a kalóriamentes Coke Zero,
amelyet Nagy-Britannián kívül még 14 országban hoztak forgalomba. Németországban
a labdarúgó-világbajnokság alatt több mint 100 millió liter Coke Zero fogyott.
A kontinensen a világ egyik legnagyobb italgyártója 25 százalékkal, 1,1
milliárd dollárra növelte eladásait 2007 első negyedében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >