Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > További két italfajtával bővíti portfólióját a Coca-Cola
További két italfajtával bővíti portfólióját a Coca-Cola
Az ezidáig még meg nem nevezett új italokkal a cég termékskálája az összes korosztályt eléri majd.
A legutóbb bevezetett termékük a kalóriamentes Coke Zero,
amelyet Nagy-Britannián kívül még 14 országban hoztak forgalomba. Németországban
a labdarúgó-világbajnokság alatt több mint 100 millió liter Coke Zero fogyott.
A kontinensen a világ egyik legnagyobb italgyártója 25 százalékkal, 1,1
milliárd dollárra növelte eladásait 2007 első negyedében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >