Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > További két italfajtával bővíti portfólióját a Coca-Cola
További két italfajtával bővíti portfólióját a Coca-Cola
Az ezidáig még meg nem nevezett új italokkal a cég termékskálája az összes korosztályt eléri majd.
A legutóbb bevezetett termékük a kalóriamentes Coke Zero,
amelyet Nagy-Britannián kívül még 14 országban hoztak forgalomba. Németországban
a labdarúgó-világbajnokság alatt több mint 100 millió liter Coke Zero fogyott.
A kontinensen a világ egyik legnagyobb italgyártója 25 százalékkal, 1,1
milliárd dollárra növelte eladásait 2007 első negyedében.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >