További 33 településen szállít házhoz az ALDI
Újabb településeken válik online elérhetővé az ALDI kínálata: további 33 Budapest környéki városban és községben indul a ROKSH személyes bevásárlási szolgáltatása, amely révén az ALDI üzletek több mint 3000 terméke rendelhető meg házhozszállítással. A hazai diszkontláncok közül elsőként az ALDI termékei vásárolhatók meg online webshopon keresztül. A szolgáltatás 2020. novemberében indult Budapesten, azóta pedig már Budaörsön, Törökbálinton, Érden és Diósdon is vállalja az ALDI termékeinek házhozszállítását a ROKSH. Az ALDI tovább bővíti az együttműködését a magyar startup-pal és újabb településeken lesz online rendelhető az áruházlánc kínálatának több ezer árucikke.
A mostani bővítéssel Biatorbágy, Budajenő, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Páty, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Pomáz, Remeteszőlős, Solymár, Szentendre, Szigetszentmiklós, Telki, Törökbálint, Üllő, Üröm és Vecsés területén újabb, közel 600 000 ember, illetve mintegy 200 000 háztartás számára nyílik lehetőség online rendelni az ALDI áruházaiból. A bővítés további munkalehetőségek létrehozásával jár együtt: az új területek bevonásával több mint 100 Személyes Bevásárló csatlakozik a ROKSH-hoz.
Májustól már az ALDI szezonális termékeinek egy része is megrendelhető a www.roksh.com weboldalon, így az időszakosan kapható árucikkek is megvásárolhatók online. Budapest belvárosában kerékpáros futárokat is alkalmaz az ROKSH, így alacsony megrendelt árucikk-darabszám, illetve kis térfogat és súly esetében biciklivel közlekednek a személyes bevásárló asszisztensek.
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >