Tovább terjeszkedik az Aldi az Egyesült Államokban
Az Aldi mint az Egyesült Államok leggyorsabban növekvő élelmiszerlánca továbbra is hű hírnevéhez.
A diszkont élelmiszerlánc idén 120 új üzletet nyit, aminek eredményeképpen az év végére a hálózat országszerte összesen több mint 2400 helyszínre bővül. A terjeszkedés – amely az első negyedévben megnyitott 35 üzlettel már folyamatban van – az Egyesült Államok szárazföldi részén zajlik majd, beleértve a gyorsan növekvő délkeleti régiót, ahol az Aldi nemrég nyitotta meg 26. regionális és disztribúciós központját Loxley-ban.
Az Aldi US idén két új piacon – a tervek szerint Baton Rouge-ban és New Orleansban – nyit üzleteket.
A 2023-as terjeszkedés a 2022-es folyamat folytatása, amelynek során az Aldi 139 üzletet nyitott és alakított át. A vállalat közölte, hogy mintegy 9,4 millió új vásárlót fogadott, és kétszámjegyű növekedést ért el az előző évhez képest.
A bővítés részeként az Aldi közel 2000 új munkavállalót alkalmaz.
„Bár kétségtelen, hogy az infláció példátlanul nagy keresletet támaszt a megfizethető élelmiszerek iránt, tudjuk, hogy ha a vásárlók egyszer megtapasztalják azt a különbséget, amelyet az Aldi képes nyújtani, akkor a gazdasági helyzet javulása esetén is nálunk fognak vásárolni” – jelentette ki Jason Hart, az Aldi U.S. vezérigazgatója. „Növekedésünket vásárlóink irányítják, és ők egyre több Aldi üzletet szeretnének az ország minden részén.”
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >