Tovább terjeszkedik az Aldi az Egyesült Államokban
Az Aldi mint az Egyesült Államok leggyorsabban növekvő élelmiszerlánca továbbra is hű hírnevéhez.
A diszkont élelmiszerlánc idén 120 új üzletet nyit, aminek eredményeképpen az év végére a hálózat országszerte összesen több mint 2400 helyszínre bővül. A terjeszkedés – amely az első negyedévben megnyitott 35 üzlettel már folyamatban van – az Egyesült Államok szárazföldi részén zajlik majd, beleértve a gyorsan növekvő délkeleti régiót, ahol az Aldi nemrég nyitotta meg 26. regionális és disztribúciós központját Loxley-ban.
Az Aldi US idén két új piacon – a tervek szerint Baton Rouge-ban és New Orleansban – nyit üzleteket.
A 2023-as terjeszkedés a 2022-es folyamat folytatása, amelynek során az Aldi 139 üzletet nyitott és alakított át. A vállalat közölte, hogy mintegy 9,4 millió új vásárlót fogadott, és kétszámjegyű növekedést ért el az előző évhez képest.
A bővítés részeként az Aldi közel 2000 új munkavállalót alkalmaz.
„Bár kétségtelen, hogy az infláció példátlanul nagy keresletet támaszt a megfizethető élelmiszerek iránt, tudjuk, hogy ha a vásárlók egyszer megtapasztalják azt a különbséget, amelyet az Aldi képes nyújtani, akkor a gazdasági helyzet javulása esetén is nálunk fognak vásárolni” – jelentette ki Jason Hart, az Aldi U.S. vezérigazgatója. „Növekedésünket vásárlóink irányítják, és ők egyre több Aldi üzletet szeretnének az ország minden részén.”
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >