Tovább terjeszkedik a Tesco – Ázsiában és Európában is
A globális gazdasági lassulás ellenére a Tesco további beruházásokat hajt végre Ázsiában – jelentette ki Andrew Higginson, az üzletlánc kiskereskedelmi szolgáltatásokért felelős igazgatója. Folytatódik az európai terjeszkedés is.
Andrew Higginson szerint a Tesco a legnagyobb kiskereskedelmi lánc Ázsiában, de továbbra is rendkívül fontos a terjeszkedés, mert az ázsiai piacokon, így például Kínában és Japánban nagy lehetőségek rejlenek.
A Tesco legnagyobb ázsiai piaca jelenleg Dél-Korea, ezt követi Thaiföld és Malajzia.
Ázsia mellett a Tesco tovább folytatja terjeszkedését Európában is, így például Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon is – írja a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >