Tovább terjeszkedik a Tesco – Ázsiában és Európában is
A globális gazdasági lassulás ellenére a Tesco további beruházásokat hajt végre Ázsiában – jelentette ki Andrew Higginson, az üzletlánc kiskereskedelmi szolgáltatásokért felelős igazgatója. Folytatódik az európai terjeszkedés is.
Andrew Higginson szerint a Tesco a legnagyobb kiskereskedelmi lánc Ázsiában, de továbbra is rendkívül fontos a terjeszkedés, mert az ázsiai piacokon, így például Kínában és Japánban nagy lehetőségek rejlenek.
A Tesco legnagyobb ázsiai piaca jelenleg Dél-Korea, ezt követi Thaiföld és Malajzia.
Ázsia mellett a Tesco tovább folytatja terjeszkedését Európában is, így például Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon is – írja a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >