Tovább terjeszkedik a Tesco – Ázsiában és Európában is
A globális gazdasági lassulás ellenére a Tesco további beruházásokat hajt végre Ázsiában – jelentette ki Andrew Higginson, az üzletlánc kiskereskedelmi szolgáltatásokért felelős igazgatója. Folytatódik az európai terjeszkedés is.
Andrew Higginson szerint a Tesco a legnagyobb kiskereskedelmi lánc Ázsiában, de továbbra is rendkívül fontos a terjeszkedés, mert az ázsiai piacokon, így például Kínában és Japánban nagy lehetőségek rejlenek.
A Tesco legnagyobb ázsiai piaca jelenleg Dél-Korea, ezt követi Thaiföld és Malajzia.
Ázsia mellett a Tesco tovább folytatja terjeszkedését Európában is, így például Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon is – írja a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >