Tovább terjeszkedik a Tesco – Ázsiában és Európában is
A globális gazdasági lassulás ellenére a Tesco további beruházásokat hajt végre Ázsiában – jelentette ki Andrew Higginson, az üzletlánc kiskereskedelmi szolgáltatásokért felelős igazgatója. Folytatódik az európai terjeszkedés is.
Andrew Higginson szerint a Tesco a legnagyobb kiskereskedelmi lánc Ázsiában, de továbbra is rendkívül fontos a terjeszkedés, mert az ázsiai piacokon, így például Kínában és Japánban nagy lehetőségek rejlenek.
A Tesco legnagyobb ázsiai piaca jelenleg Dél-Korea, ezt követi Thaiföld és Malajzia.
Ázsia mellett a Tesco tovább folytatja terjeszkedését Európában is, így például Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon is – írja a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >