Tovább terjeszkedik a Mol-csoport a szlovén piacon
A Mol-csoport megnyitotta legújabb, saját arculatára átalakított benzinkútját a szlovéniai Dramlje-ban csütörtökön, jövőre a csoport közel 10 millió eurót készül további terjeszkedésre költeni Szlovéniában, s célja az, hogy legalább 10 százalékos részesedést érjen el az üzemanyag-kiskereskedelemben.
A Mol-csoport közleménye szerint az eseményen részt vett Szent-Iványi István, Magyarország szlovéniai nagykövete, aki elmondta, hisz abban, hogy a csoport további befektetések előtt nyitja meg az utat, s jelentős növekedési lehetőségek állnak a két ország közötti gazdasági kapcsolatok előtt.
Piry László, a Mol-csoport kiskereskedelem ügyvezető-igazgatója hangsúlyozta: üzemanyagaikkal és szolgáltatásaikkal tovább erősítik pozíciójukat, és megalapozzák a további terjeszkedésüket.
A Mol-csoport olajtermékek kis- és nagykereskedelmével 1996 óta van jelen a szlovén piacon. A Mol Slovenia 1998-ban kezdte kiépíteni benzinkúthálózatát, az idén pedig jelentősen bővítette a TUS benzinkutjainak megvásárlásával, amely a harmadik legnagyobb töltőállomáslánc volt Szlovéniában.
Jelenleg a Mol 37 töltőállomást működtet Szlovéniában, ami 7,2 százalékos piaci részesedést jelent. A szeptemberben átvett benzinkutak közül hatnál már megtörtént az arculat átalakítása, a többié várhatóan év végére fejeződik be.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >