Tovább terjeszkedik a MediaMarkt
Július 13-án Hódmezővásárhelyen nyitotta meg legújabb, „Shop-in-Shop” típusú áruházát a MediaMarkt. A Tesco hipermarkettel közösen megvalósított üzletformában még idén további két egység átadását tervezi a cég. A három új áruházzal így összesen tizenhétre bővül a 2016 óta létező SIS egységek száma.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/07/MM_HMVSIS_OPENING_KJ_small-0343.jpg)
Még idén három új üzlet megnyitását tervezi Magyarország legnagyobb műszaki áruházlánca
Az eddigi legnagyobb alapterületű, ún. „Üzlet az Üzletben” típusú MediaMarkt áruházat vehették birtokba a vásárlók július 13-án, Hódmezővásárhelyen. Az új üzlethelyiség a SIS (Shop-in-Shop) formátumnak megfelelően a helyi Tesco hipermarket területén kapott helyet. Az együttműködést a két kiskereskedelmi márka 2016-ban kezdte el. A modell lényege, hogy az elektronikai áruház a hagyományos MediaMarkt áruházakhoz képest kisebb területen, ám hasonlóan széles választékot kínál a Tesco hipermarket eladóterén belül. A vásárlók így hozzáértő segítséggel, még könnyebben juthatnak hozzá a vágyott műszaki és elektronikai termékekhez, akár a nagybevásárlás részeként. A hódmezővásárhelyi üzlet a tizenötödik ilyen típusú áruház a sorban, és a tervek szerint további kettő nyitja meg kapuit vidéken még az idén.
Tapasztalatok és mérések is igazolják a modell sikerességét: az adott településeken a MediaMarkt beköltözésével megnőtt a Tesco vásárlóinak száma, ugyanakkor az ilyen üzletek forgalmának aránya is nőtt a műszaki áruházlánc összes értékesítési forgalmán belül.
„2022 ismét megmutatta, hogy van egy nagyon határozott igény a fizikai áruházakra, amit az online vásárlási lehetőségek terjedése nem tud felülírni. Nagyon örülünk, hogy a hódmezővásárhelyi üzlettel ismét egy olyan településen tudtunk megjelenni, ahol a lakosság már várta érkezésünket, mivel nem rendelkeztünk még ott eddig áruházzal. A jelenlegi gazdasági környezetben különösen fontos, hogy a vásárlóink a lakóhelyükön vagy ahhoz nagyon közel tudják megvásárolni a számukra fontos műszaki cikkeket, akár az élelmiszer vásárlásukkal egybekötve. A siker egyik kulcsa, hogy nálunk az is megtalálja a megvásárolni kívánt termékét, aki gyorsan, célirányosan vásárol, és az is, aki értékesítői segítséggel választja ki a számára legmegfelelőbb megoldást”
– összegezte Környei Ágnes, a MediaMarkt „Shop-in-shop” áruházainak operatív igazgatója.
A most megnyílt hódmezővásárhelyi áruház a legnagyobb SIS-ek egyike: közel 1000 négyzetméteren várja széles termékkínálattal és a MediaMarkt megszokott szolgáltatásaival a vásárlókat. Újdonság, hogy a tavaly év vége óta – kezdetben csak a nagy áruházakban – elérhető Vodafone előfizetés szolgáltatás mobilkészülékekhez már a SIS áruházakban is megtalálható. Ez a Magyarországon egyedülállóan komplex, vásárlóbarát megoldás a legnagyobb hazai műszaki áruházlánc teljes mobiltelefon-választékát kínálja vásárlói felé az egyik vezető mobilszolgáltató operátori támogatásával, előfizetésével.
A korábban már megnyílt egységekhez hasonlóan, a műszaki áruház saját munkatársakat alkalmaz a most nyíló üzleteiben is, így a hódmezővásárhelyi és a még idén további két egységgel bővülő áruházlánc összesen több min 40 új munkahelyet teremt a kiskereskedelemben elhelyezkedni kívánók számára.
A MediaMarkt a következő településeken van jelen „Üzlet az üzletben” típusú áruházaival: Baja, Budapest (17. ker., Pesti út), Dunaújváros, Esztergom, Gyöngyös, Győr, Hódmezővásárhely, Kaposvár, Nagykanizsa, Pápa, Salgótarján, Sopron, Szekszárd, Tatabánya és Veszprém.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Mennyit ér az énidő? – Ez motiválja a magyar vásárlókat
Az önmagunkra fordított idő és figyelem egyre nagyobb jelentőséggel bír…
Tovább olvasom >A JD.com ismét a MediaMarkt tulajdonosának felvásárlását tervezi
Újra napirendre került a német Ceconomy felvásárlása, amely a Magyarországon…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >