Tovább terjeszkedik a Lidl Szerbiában
A német keménydiszkontlánc tovább terjeszkedik Szerbiában: hatodik üzletét a fővárosban, Belgrádban nyitotta, és már Čačak városában is Lidlbe járhatnak a vásárlók. Mindkét üzlet a legfrissebb Lidl-dizájn jegyében került kialakításra: nagyobb eladótérrel és mintegy 1500 terméket tartalmazó szortimenttel.
A Lidl Srbija további két új üzletnyitást is bejelentett, amivel az üzletek száma összesen 27-re nő. A Paraćinban zajló építkezések során régészeti leletekre bukkantak, amelyek a Lidl és a Paraćin-beli regionális múzeum döntése értelmében megőrzésre kerülnek. A kereskedelmi lánc a régészeti feltárást anyagilag is támogatta, amely során számos, az első évszázadból származó tárgyat – ékszert, használati eszközöket és agyagedényeket – találtak.
A Lidl Szerbiában tavaly október óta 3-4 százalékos részesedésre tett szert, ami a helyi versenyhatóságok szerint jó eséllyel és gyorsan 5-7 százalékra is nőhet.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >