Tovább terjeszkedik a Lidl
A német Schwarz Gruppe csoport, amelyhez többek között a Lidl és a Kaufland is tartozik, idén több mint 100 milliárd eurós bevétellel számol, és tovább folytatja expanziós politikáját.
A csoport tavaly 7 milliárd eurónak megfelelő összeget fektetett be újra, és idén is ez a terv: 300-350 új Lidl szupermarketet szeretnének nyitni 2018-ban, valamint az árusított termékek körét is jelentősen bővítenék.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >