Tovább terjeszkedik a Lidl
A német Schwarz Gruppe csoport, amelyhez többek között a Lidl és a Kaufland is tartozik, idén több mint 100 milliárd eurós bevétellel számol, és tovább folytatja expanziós politikáját.
A csoport tavaly 7 milliárd eurónak megfelelő összeget fektetett be újra, és idén is ez a terv: 300-350 új Lidl szupermarketet szeretnének nyitni 2018-ban, valamint az árusított termékek körét is jelentősen bővítenék.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >