Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési profitját, amely így elérte a 2,076 milliárd eurót, miközben árbevétele 22%-kal emelkedett. A hálózat dinamikus bővítését idén is fenntartani igyekvő kereskedő naponta egy új üzlet nyitását tervezi, és két új piacra is belép – számolt be a Retail Detail.
A tervek szerint először áprilisban Svájcban, majd a nyarat követően Romániában nyílnak meg az első üzletek és a vállalat bejelentette, hogy 2026-ban Horvátországban és Szlovéniában is megkezdi működését.
Az Action a fenntarthatósági célok terén is előbbre lépett: rövid távú klímavédelmi vállalásait elfogadta a Science Based Targets kezdeményezés (SBTi). A cég saját működéséből származó üvegházhatású gázokat 2030-ra az eddigi 60% helyett immár 75%-kal kívánja csökkenteni, ugyanis már most közel jár az eredeti célkitűzés teljesítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >A horvát gazdasági miniszter szerint a turizmus miatt nőnek az árak Horvátországban
A turisztikai szezon miatt fellépő szezonális hatások okozzák az újabb…
Tovább olvasom >Megnyitotta 3000. európai üzletét az Action Olaszországban
Mérföldkőhöz érkezett az európai non-food diszkontlánc, az Action: megnyitotta 3000.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >