Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési profitját, amely így elérte a 2,076 milliárd eurót, miközben árbevétele 22%-kal emelkedett. A hálózat dinamikus bővítését idén is fenntartani igyekvő kereskedő naponta egy új üzlet nyitását tervezi, és két új piacra is belép – számolt be a Retail Detail.
A tervek szerint először áprilisban Svájcban, majd a nyarat követően Romániában nyílnak meg az első üzletek és a vállalat bejelentette, hogy 2026-ban Horvátországban és Szlovéniában is megkezdi működését.
Az Action a fenntarthatósági célok terén is előbbre lépett: rövid távú klímavédelmi vállalásait elfogadta a Science Based Targets kezdeményezés (SBTi). A cég saját működéséből származó üvegházhatású gázokat 2030-ra az eddigi 60% helyett immár 75%-kal kívánja csökkenteni, ugyanis már most közel jár az eredeti célkitűzés teljesítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Szeptemberben 9,88 százalékra gyorsult az élelmiszerinfláció Romániában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zágrábban mutatkozott be elsőként SPAR City Horvátországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a METRO Bukarest mellett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A KPMG idén is megkérdezte a vezérigazgatókat: szaporodtak a kihívások, a vezetők borúlátóbbak, mint egy éve ilyenkor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmezési világnap 2025 – 80 éves a FAO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lex trappistsa – lex uborka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >