Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési profitját, amely így elérte a 2,076 milliárd eurót, miközben árbevétele 22%-kal emelkedett. A hálózat dinamikus bővítését idén is fenntartani igyekvő kereskedő naponta egy új üzlet nyitását tervezi, és két új piacra is belép – számolt be a Retail Detail.
A tervek szerint először áprilisban Svájcban, majd a nyarat követően Romániában nyílnak meg az első üzletek és a vállalat bejelentette, hogy 2026-ban Horvátországban és Szlovéniában is megkezdi működését.
Az Action a fenntarthatósági célok terén is előbbre lépett: rövid távú klímavédelmi vállalásait elfogadta a Science Based Targets kezdeményezés (SBTi). A cég saját működéséből származó üvegházhatású gázokat 2030-ra az eddigi 60% helyett immár 75%-kal kívánja csökkenteni, ugyanis már most közel jár az eredeti célkitűzés teljesítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta 100. üzletét az Action Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsóbb lehet a karácsonyi bevásárlás Horvátországban – üzemanyagban is előnyben a szomszéd
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Októberben is 10 százalék közelében volt az éves infláció Romániában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
