Tovább növekedett a szabadidős célú utazási kedv
Nemcsak tovább növekedett a szabadidős célú utazási kedv az egzotikus és kulturális körutazások, városlátogatások iránt a tavalyi évben, de az utasok a garantált minőségi kiszolgálás mellett a különleges, tematizált utakat is egyre inkább elvárják.

Nőtt az igény a különleges utazásokra
A 2024-ben közel 15%-os növekedéssel 34 milliárd forintos árbevételt elért OTP Travel a folyamatosan változó utazói igényekre és a növekvő keresletre válaszul már nem csak a társaságra jellemző kulturális körutazásokra, gasztronómia kalandokra, világörökségi helyszínekre és különleges desztinációkra invitálja ügyfeleit a világ szépségeinek felfedezésére 2025. évi katalógusában. Tematikus utazásokkal és a hazai, valamint nemzetközi piacon is egyedülálló, a világ legjelentősebb művészeti vásárainak látogatásával szervezett utakkal bővíti portfólióját.
A cég meghatározó szereplő többek között az Amerika Egyesült Államokba történő utaztatásban; a desztináció iránti érdeklődés dinamikusan nő, az elmúlt öt év során 64%-kal emelkedett az USA-ba utazók száma. Erre reagálva az OTP Travel első művészeti fókuszú útja New Yorkot célozza. Az utazás egyedülálló programjai az Art Market Budapest szakértőivel közösen kerültek kialakításra, a 2024-ben létrejött stratégiai együttműködés alapján.
„Egyre több utazó keres olyan programot, amely személyes érdeklődési körére szabott élményeket kínál. A kulturális körutazások népszerűsége folyamatosan nő, a mai utazók mélyebb kapcsolatot keresnek a helyi kultúrákkal, közösségekkel és a természettel. Célunk, hogy olyan különleges élményeket kínáljunk, amelyek lehetővé teszik az utazók számára, hogy az utazás során is hódoljanak szenvedélyüknek.”
– Molnár Judit, OTP Travel ügyvezető.
Ilyen különleges élménynek ígérkezik, többek között Madagaszkár egyedülálló állatvilágának megismerése, a lappföldi szánozás rénszarvasokkal és huskykkal, és az idén először szervezett, de a meghirdetést követően röviddel be is telt Ausztrália-Új-Zéland-Fidzsi hajóút. A vállalat a 2025-ös Világkiállításra is készült, a Tokiótól Oszakáig tartó csoportos utazást az EXPO megtekintése teszi igazán különlegessé. A fenntarthatóság továbbra is kiemelt szerepet kap a 2000 vállalati ügyféllel rendelkező és a tavalyi évben több, mint 85.000 repülőjegyet értékesítő OTP Travel filozófiájában és működésében. Ezért idén is részt vesz a Lufthansa Csoport fenntarthatósági programjában, melynek keretében 2025-ben is 1 millió forint értékben vásárol fenntartható repülőgép-üzemanyagot, ezzel is hozzájárulva a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez.
Az 1984-ben alapított OTP Travel Kft. a magyar turisztikai piac egyik vezető utazási irodája, az OTP Csoport tagja. Két budapesti és nyolc vidéki irodájában nyújt teljes körű turisztikai szolgáltatásokat lakossági és vállalati ügyfelek részére, illetve szervez rendezvényeket. A cég tagja a Magyar Utazási Irodák Szövetségének és egyéb szakmai szervezeteknek, valamint számos díjat nyert az évek során. Elkötelezett a társadalmi és környezeti felelősségvállalás mellett, hazai utazási irodaként elsőként szerezte meg 2023-ban a Travelife partneri szintet. ISO 9001:2015 minőségbiztosítási tanúsítvánnyal rendelkezik.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: kopogtat a vakáció, irány a nagyvilág!
A nyári külföldi utazások sok középiskolás számára az első igazi…
Tovább olvasom >A római nemzetközi repülőtér forgalma 21 százalékkal nőtt egy év alatt
A római nemzetközi repülőtér utasforgalma tavaly 21 százalékkal nőtt, és…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >