Tovább nőtt az online reklámpiac
2012. utolsó negyedévében folytatódott a kedvező tendencia a hazai online és mobil hirdetési piacon. Az IAB NORI mutatóban szereplő vállalkozások reklámbevételei a recesszió ellenére 10,1 százalékos növekedést értek el az egy évvel korábbi időszakhoz képest.
Tavaly az első negyedév csak 3,1 %-os, a második 0,5 %-os, a harmadik pedig 6,7 százalékos bővülést hozott, ezért az utolsó negyedév dinamikája igen figyelemre méltó.
Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról. (mmonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >