Tovább nőtt az online reklámpiac
2012. utolsó negyedévében folytatódott a kedvező tendencia a hazai online és mobil hirdetési piacon. Az IAB NORI mutatóban szereplő vállalkozások reklámbevételei a recesszió ellenére 10,1 százalékos növekedést értek el az egy évvel korábbi időszakhoz képest.
Tavaly az első negyedév csak 3,1 %-os, a második 0,5 %-os, a harmadik pedig 6,7 százalékos bővülést hozott, ezért az utolsó negyedév dinamikája igen figyelemre méltó.
Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról. (mmonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
