Tovább nőtt az online reklámpiac
2012. utolsó negyedévében folytatódott a kedvező tendencia a hazai online és mobil hirdetési piacon. Az IAB NORI mutatóban szereplő vállalkozások reklámbevételei a recesszió ellenére 10,1 százalékos növekedést értek el az egy évvel korábbi időszakhoz képest.
Tavaly az első negyedév csak 3,1 %-os, a második 0,5 %-os, a harmadik pedig 6,7 százalékos bővülést hozott, ezért az utolsó negyedév dinamikája igen figyelemre méltó.
Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról. (mmonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >