Tovább forog Magyarország két keréken
Tizenhárom napon keresztül járta körbe az országot és a Magyar Termék 13 védjegyhasználóját az a két fiatal influencer, aki aztán 13 héten át számolt be csaknem száz posztban és videóban az élményeiről. A „Magyarország két keréken” közösségi médiás kampány célja az volt, hogy szerethető módon mutassa be az ikonikus és kevésbé ismert védjegyes termékeket.
Emmer Szabina (Blogozine) és Görbe Palkó (Serpenyővirtuóz) élményeit megosztotta közösségi média csatornáin. A Magyar Termék Facebook-oldalán is követni lehetett a túra állomásait, és a felkeresett cégek is használhatták a bloggerek róluk készült anyagait. A legsikeresebb poszt a Serpenyővirtuóznál a Piszke Papíré lett közel 75 ezer eléréssel, Blogozine-nál pedig az Eisberg csaknem 45 ezerrel.
A sikeres akció jövőre is folytatódik, a fiatal influencerek várhatóan négykerékre váltanak, és elektromos autón látogatják meg a védjegyhasználókat, akiknek a Magyar Termék egyedi csomagot kínál a csatlakozásra. //
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a Bell Food Group a Hermann Weint és átalakítja termelési struktúráját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
Új marketingvezető a Magyar Terméknél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Green Factory az Eisberg közép- és kelet-európai egységeit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fenntarthatósági keretrendszer segíti az élelmiszeripari beszállítói láncokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták az Év Vidéki Vállalkozói díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
