Tovább forog Magyarország két keréken
Tizenhárom napon keresztül járta körbe az országot és a Magyar Termék 13 védjegyhasználóját az a két fiatal influencer, aki aztán 13 héten át számolt be csaknem száz posztban és videóban az élményeiről. A „Magyarország két keréken” közösségi médiás kampány célja az volt, hogy szerethető módon mutassa be az ikonikus és kevésbé ismert védjegyes termékeket.
Emmer Szabina (Blogozine) és Görbe Palkó (Serpenyővirtuóz) élményeit megosztotta közösségi média csatornáin. A Magyar Termék Facebook-oldalán is követni lehetett a túra állomásait, és a felkeresett cégek is használhatták a bloggerek róluk készült anyagait. A legsikeresebb poszt a Serpenyővirtuóznál a Piszke Papíré lett közel 75 ezer eléréssel, Blogozine-nál pedig az Eisberg csaknem 45 ezerrel.
A sikeres akció jövőre is folytatódik, a fiatal influencerek várhatóan négykerékre váltanak, és elektromos autón látogatják meg a védjegyhasználókat, akiknek a Magyar Termék egyedi csomagot kínál a csatlakozásra. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A FAO élelmiszerár indexe lényegében változatlan maradt augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >