Tovább forog Magyarország két keréken
Tizenhárom napon keresztül járta körbe az országot és a Magyar Termék 13 védjegyhasználóját az a két fiatal influencer, aki aztán 13 héten át számolt be csaknem száz posztban és videóban az élményeiről. A „Magyarország két keréken” közösségi médiás kampány célja az volt, hogy szerethető módon mutassa be az ikonikus és kevésbé ismert védjegyes termékeket.
Emmer Szabina (Blogozine) és Görbe Palkó (Serpenyővirtuóz) élményeit megosztotta közösségi média csatornáin. A Magyar Termék Facebook-oldalán is követni lehetett a túra állomásait, és a felkeresett cégek is használhatták a bloggerek róluk készült anyagait. A legsikeresebb poszt a Serpenyővirtuóznál a Piszke Papíré lett közel 75 ezer eléréssel, Blogozine-nál pedig az Eisberg csaknem 45 ezerrel.
A sikeres akció jövőre is folytatódik, a fiatal influencerek várhatóan négykerékre váltanak, és elektromos autón látogatják meg a védjegyhasználókat, akiknek a Magyar Termék egyedi csomagot kínál a csatlakozásra. //
Kapcsolódó cikkeink
Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >Salátázással a saját egészségünkért és a magyar sportolókért
Ahogy a most hétvégén kezdődő Olimpiai Játékoknak, úgy az augusztus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >