Tovább folytatja ázsiai terjeszkedését a Metro
A Metro német kereskedelmi konszern masszívan terjeszkedik Kinában, és más ázsiai növekvő piacokon.
Hosszú távon Ázsia, és különösen Kína mindig fontos szerepet játszik majd bővitési programunkban – hangoztatta Eckhard Cordes, a Metro-csoport elnöke.
A bővítésre idén 1,9 milliárd eurót fordítanak a tavalyi 1,5 milliárd euró után. Kinában a konszern a médiapiacokon lendül offenzivába. A médiapiacok számára már létrehoztak egy vegyes vállalatot, amelyben a Metro-csoportnak és alapitó családjainak 75 százalékos a részesedése, a fennmaradó 25 százalék a tajvani Foxconn cégé – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >