Tovább folytatja ázsiai terjeszkedését a Metro
A Metro német kereskedelmi konszern masszívan terjeszkedik Kinában, és más ázsiai növekvő piacokon.
Hosszú távon Ázsia, és különösen Kína mindig fontos szerepet játszik majd bővitési programunkban – hangoztatta Eckhard Cordes, a Metro-csoport elnöke.
A bővítésre idén 1,9 milliárd eurót fordítanak a tavalyi 1,5 milliárd euró után. Kinában a konszern a médiapiacokon lendül offenzivába. A médiapiacok számára már létrehoztak egy vegyes vállalatot, amelyben a Metro-csoportnak és alapitó családjainak 75 százalékos a részesedése, a fennmaradó 25 százalék a tajvani Foxconn cégé – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >