Tovább folytatja ázsiai terjeszkedését a Metro
A Metro német kereskedelmi konszern masszívan terjeszkedik Kinában, és más ázsiai növekvő piacokon.
Hosszú távon Ázsia, és különösen Kína mindig fontos szerepet játszik majd bővitési programunkban – hangoztatta Eckhard Cordes, a Metro-csoport elnöke.
A bővítésre idén 1,9 milliárd eurót fordítanak a tavalyi 1,5 milliárd euró után. Kinában a konszern a médiapiacokon lendül offenzivába. A médiapiacok számára már létrehoztak egy vegyes vállalatot, amelyben a Metro-csoportnak és alapitó családjainak 75 százalékos a részesedése, a fennmaradó 25 százalék a tajvani Foxconn cégé – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >