Tovább csökkenti árait a Lidl
Árcsökkentési programjának részeként a Lidl Magyarország újból mérsékli a fogyasztói árakat, így február 2-től több tej és tejtermék, fagyasztott gyümölcs és zöldség, valamint tisztálkodási termék is tartósan olcsóbb lesz. Az árcsökkentés 50 terméket érint, melyek akár 40 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, ami jelentős megtakarítást eredményezhet a magyar családok számára.
Az áruházlánc egy évvel ezelőtt az első között indította el árcsökkentési programját, melynek keretében ezidáig már több mint 600 terméket kínál tartósan csökkentett áron. Ennek köszönhetően számos, a vásárlók körében közkedvelt és keresett élelmiszerért kell kevesebbet fizetni a korábbiakhoz képest. A vállalat egyértelműen a lehető legjobb árak biztosítása, így az élelmiszer-infláció letörése mellett tette le a voksát, amit az újévben további árcsökkentő intézkedésekkel kíván folytatni. Az áruházlánc elért eredményeit igazolja az a tény is, hogy az Árfigyelő kosara decemberben átlagosan, a termékek egységára alapján a Lidlnél volt a legolcsóbb. *
„A tavaly január óta tartó árcsökkentési intézkedéseinknek köszönhetően olyan árelőnyt tudtunk biztosítani vásárlóink számára, amellyel hozzájárultunk a magyar háztartások kiadásainak mérsékléséhez. Az újévben is azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy vásárlóink számára a lehető legjobb árakat biztosítsuk. Ennek részeként péntektől további 50 termék ára lesz olcsóbb, melyek átlagosan 10 százalékkal kerülnek kevesebbe, de egyes termékek esetében akár a 40 százalékot is eléri a kedvezmény mértéke, ami havi szinten több ezer forint megtakarítást jelenthet a háztartásoknak.
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A diszkontlánc nem csak a tartós árcsökkentésekkel, hanem számos egyéb módon támogatja azt, hogy olcsóbb legyen a bevásárlás és a vásárlók valóban a legjobb ár-érték arányban jussanak hozzá az egyes termékekhez. Így a hétről-hétre megújuló árengedményeken túl speciális akciókat is kínál. Januárban például a „Párban jobban megéri” akcióban az adott árucikkből két termék vásárlása esetén a második termék akár 70 százalékkal olcsóbban is megvásárolható. Emellett a vállalat a „Többet adunk” akciók keretében a kötelezően előírt 15% helyett akár 20-50%-os kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében. De az XXL akciók során is lehet pénzt spórolni, hiszen az időszakos kínálatban szereplő, nagy kiszerelésű termékek kilogrammra vetített ára kedvezőbb, mint a normál csomagolásban kapható termékeké. Az áruházlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel csökkenthetik bevásárlásaik végösszegét. Sőt a Lidl Plus-szal a „Halpéntekek” keretében a friss haláruk 15 százalék helyett 25 százalékos kedvezménnyel érhetőek el.
*Az Árfigyelő napi kosarának kialakítása során a GVH Árfigyelőjében (arfigyelo.gvh.hu) megjelenített 62 termékkategóriából minden olyat figyelembe vettünk, amely aznap valamennyi kötelezett üzletláncnál elérhető volt. Az adott kategóriában az egyes üzletláncok által feltöltött termékek közül a legkedvezőbb, országosan mindenki számára elérhető (azaz nem csak törzsvásárlói kártyával érvényesíthető kedvezményes árú) termékek egységárait decemberben naponta üzletlánconként összesítettük, és az így kapott napi kosárértékek december havi átlaga nálunk volt a legalacsonyabb. Az átlagszámítás során a munkaszüneti- illetve a technikai hibával érintett napok nem kerültek figyelembevételre, és a számítás során kizárólag a termékek egységárait vettük alapul, a termékek kiszerelésétől függetlenül.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >