Tovább csökken a tejtermékek ára a Lidlben
A Lidl Magyarország ismét több mint 60 tejtermék fogyasztói árát csökkenti, így egyes árucikkek akár 20%-kal kerülnek kevesebbe június 5-étől az áruházakban. A vállalat árcsökkentési programja és a kötelező akciók keretében nyújtott 20-50 százalékos kedvezmények jelentős megtakarítást jelenthetnek a magyar családoknak.

További árcsökkenések
Hazánk piacvezető áruházlánca január elsejétől komoly árcsökkentési programot indított, melynek köszönhetően már több mint 500 termék ára mérséklődött, így ma már egyes termékek akár 40 százalékkal is olcsóbban megvásárolhatóak. Mindez annak köszönhető, hogy a vállalat a kedvezőbb beszerzési lehetőségből fakadó, valamint azon is túlmutató árelőnyét továbbadja vásárlóinak.
Most újabb mérföldkőhöz érkezett az áruházlánc árcsökkentési akciója, hiszen június 5-től több tucat tejtermék árát mérsékli. Ezek között megtalálhatóak alapvető tejtermékek, friss és tartós tejek, különböző sajtok, többféle ízesítésű joghurtok, tejitalok, tejdesszertek, valamint a vaj és a tejföl is. A Lidl Magyarország árcsökkentési programja mellett a június 1-jétől életben lépett kötelező akciók esetében pedig úgy döntött, hogy az előírt 10 százalék helyett, annál jóval nagyobb mértékű, 20-50% közötti kedvezményt biztosít vásárlóinak.
„A közel fél éve folyamatos árcsökkentés komoly megtakarítást jelenthet a vásárlóknak, hiszen újabb és újabb termékek kerülnek olcsóbban a polcokra. A tejtermékek körében ezúttal több mint 60 árucikk árát mérsékeljük, az árcsökkentés mértéke akár a 20 százalékot is elérheti. A folyamatos árcsökkentés, valamint a kötelező akciók keretében biztosított, az előírtnál jóval nagyobb engedmények biztosítása is vállalatunk azon célkitűzését szolgálja, hogy a Lidl az eddigieknél is erősebben álljon a magyar családok mellett”
– emelte ki Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Elemző az M1-en: ez az árképzés pofátlan a multik részéről
Az élelmiszerkereskedő cégek számára hatalmas extraprofitot jelentő élelmiszer-árképzést ésszerű keretek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >