Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára
Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára és ezzel egyidejűleg közösségi médiajelenléte, így a mai naptól kezdve már a TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató videókra és érdekes tartalmakra számíthatnak az oldal követői.
A Lidl számára kiemelten fontos, hogy vásárlóit több platformon is elérje, így a social media felületeken, mint a Facebook, Instagram és YouTube már évek óta jelen van. A vállalat YouTube-csatornán jelent meg először 2011 szeptemberében, ahol az indulás óta már több mint 1000 videó került publikálásra és a feliratkozók száma meghaladja a 91 ezer főt. Az áruházlánc Facebook oldala a 2012 januári indulása óta már több mint 1,1 millió követővel a hazai piacon a legnépszerűbb oldalak egyikévé nőtte ki magát, míg a Lidl Instagram felülete 2016 novemberében debütált és jelenleg 187 ezer feletti követőszámmal rendelkezik.
A TikTok aktív felhasználói bázisa napról-napról nő, így ma már hasonlóan fontos pillére egy vállalkozás social media stratégiájának, akár csak a Meta tulajdonában lévő Facebook vagy Instagram. Természetesen a magyarországi Lidl sem maradhat ki, így a mai naptól kezdve már a TikTokon is elérhető az áruházlánc @lidlhu felhasználónéven.
„Nagyon örülünk, hogy a Lidl Magyarország közösségi média felületei töretlen népszerűségnek örvendenek, amit az idáig elért eredmények egyértelműen bizonyítanak. A felhasználók aktivitása Facebook, Instagram, illetve YouTube-csatornáinkon is kiemelkedő, legyen szó megtekintésekről, kommentekről, lájkokról vagy megosztásokról. A fiatalabb generációra is figyelve indítottuk el a TikTok oldalunkat és bízunk abban, hogy vásárlóink az új felület követésében is rengeteg örömüket lelik majd, ahová számos újdonsággal, érdekességgel és meglepetéssel is készülünk”
– közölte Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
A Lidl a legújabb és egyben legaktuálisabb platformon kiemelt figyelmet fordít a fiatalabb vásárlóközönség, a Z-generáció megszólítására, de törekszik arra, hogy ezen a felületen is minden korosztály megtalálja a számára tetsző tartalmakat. Így a vállalattól már megszokott stílusú kommunikációtól eltérve olyan témák is feldolgozásra kerülnek a platformon, amelyekre a többi social media felületen eddig nem volt példa. A követők a TikTokra jellemző hangvételre és stílusra számíthatnak, egy kis Lidl-ös csavarral fűszerezve. Az áruházlánc TikTok csatornáján heti rendszerességgel várhatóak az új videók közzététele, jellemzően rövid, izgalmas, pörgős, szórakoztató tartalommal, mind vásárlói mind pedig munkavállalói oldalról egyaránt. Hétköznapi szituációk és vicces élethelyzetek felbukkanására is bőven lesz példa, akárcsak kihívásokra, edukatív tartalmakra, mindezek mellett TikTok trendekre reagáló tartalmak és Lidl kulisszatitkok is terítéken lesznek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >