Tovább bővül a Lidl és a Bioland ötéves együttműködése
A Lidl és a Bioland, Németország egyik legnagyobb bioélelmiszer-ipari szövetsége bejelentette, hogy tovább bővítik a 2018-ban indított együttműködésüket.
A Bioland garantálja a termelők ökológiai átállását, a feldolgozás során jelentősen kevesebb adalékanyag használatát és magas szintű állatjólétet. A Lidl közölte, hogy a jövőben tovább bővíti az általa értékesített termékek körét.
Az együttműködés első három évében a Lidl több mint kétszeresére tudta növelni a Bioland termékek választékát, és állítása szerint mára övé Németország legnagyobb Bioland-választéka a saját márkás termékek esetében a diszkont frissáru kategóriában.
A Lidl mintegy 3200 üzletében jelenleg több mint 100 Bioland termék kapható, és a cég várakozásai szerint 2025-re a bio- és Bioland-termékek a teljes választék 10%-át teszik majd ki.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >