Tóth Tímea Mónika a Sága új marketingvezetője
A Sága Foods Zrt.-nél a marketing osztály vezetői posztját Tóth Tímea Mónika tölti be. A kiváló szakember több mint 15 éves sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett az FMCG marketing és direkt értékesítés területén, amit a Ságánál 2012 novembere óta nyílik lehetősége kamatoztatni. A marketingvezető célkitűzése, hogy innovatív termékmenedzsmenttel és kreatív márkaépítéssel támogassa a Sága további piaci térnyerését.
Tóth Tímea Mónika tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karán vezetés-szervezés és marketingkommunikáció szakirányokon végezte. Szakmai pályafutását a Kraft Foods Hungária Kft.-nél kezdte 1996-ban gyakornokként, majd 2006-tól marketing menedzserként a teljes csokoládé, 2009-től pedig a csokoládé és kávé kategóriák vezetéséért volt felelős. Karrierje során több mint egy évtizeden keresztül sikeresen támogatta a Milka márkát abban, hogy piaci vezető szerepét megszerezze, majd stabilan megőrizze. A részéről irányított magyar projektek, ötletek közül több regionális mintaprogram született, amit más országok is megvalósítottak. Számos emlékezetes kampány köthető az általa vezetett csapatok munkájához, mint például a Cote d’Or-nak „A csokoládé lelke” elnevezésű kiállítása, a Sport szelet „3D City Graph-x” utcaművészeti rendezvénye és a Milka márka számos aktivitása, amelyekkel kreatív (Penge és Hypnosis) és hatékonysági (Effie) versenyek díjait is elnyerték.
„A nehéz gazdasági környezetben is úgy gondolom, hogy minőségi márkákra van kereslet a fogyasztók körében. Hiszem, hogy komoly sikereket olyan márkák tudnak elérni, amelyek értéket képviselnek a fogyasztók számára, és a világképükbe illeszkedő újításokkal és élményekkel gazdagítják mindennapjaikat. Nyugat-európai tapasztalataim felhasználásával szeretném a Ságánál a fogyasztóközpontú marketing szemléletet megvalósítani, és ezen keresztül azt elérni, hogy a cég piaci szerepe tovább erősödjön” – mondta Tóth Tímea Mónika.
Tímea az üzleti és márkastratégiák létrehozása mellett művészi alkotó munkával tölti szívesen idejét, valamint a pszichológia iránt érdeklődik; legyen szó annak marketing témába vágó kommunikációs, vagy az emberi kapcsolatokat érintő területeiről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >