Tóth Tímea Mónika a Sága új marketingvezetője
A Sága Foods Zrt.-nél a marketing osztály vezetői posztját Tóth Tímea Mónika tölti be. A kiváló szakember több mint 15 éves sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett az FMCG marketing és direkt értékesítés területén, amit a Ságánál 2012 novembere óta nyílik lehetősége kamatoztatni. A marketingvezető célkitűzése, hogy innovatív termékmenedzsmenttel és kreatív márkaépítéssel támogassa a Sága további piaci térnyerését.
Tóth Tímea Mónika tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karán vezetés-szervezés és marketingkommunikáció szakirányokon végezte. Szakmai pályafutását a Kraft Foods Hungária Kft.-nél kezdte 1996-ban gyakornokként, majd 2006-tól marketing menedzserként a teljes csokoládé, 2009-től pedig a csokoládé és kávé kategóriák vezetéséért volt felelős. Karrierje során több mint egy évtizeden keresztül sikeresen támogatta a Milka márkát abban, hogy piaci vezető szerepét megszerezze, majd stabilan megőrizze. A részéről irányított magyar projektek, ötletek közül több regionális mintaprogram született, amit más országok is megvalósítottak. Számos emlékezetes kampány köthető az általa vezetett csapatok munkájához, mint például a Cote d’Or-nak „A csokoládé lelke” elnevezésű kiállítása, a Sport szelet „3D City Graph-x” utcaművészeti rendezvénye és a Milka márka számos aktivitása, amelyekkel kreatív (Penge és Hypnosis) és hatékonysági (Effie) versenyek díjait is elnyerték.
„A nehéz gazdasági környezetben is úgy gondolom, hogy minőségi márkákra van kereslet a fogyasztók körében. Hiszem, hogy komoly sikereket olyan márkák tudnak elérni, amelyek értéket képviselnek a fogyasztók számára, és a világképükbe illeszkedő újításokkal és élményekkel gazdagítják mindennapjaikat. Nyugat-európai tapasztalataim felhasználásával szeretném a Ságánál a fogyasztóközpontú marketing szemléletet megvalósítani, és ezen keresztül azt elérni, hogy a cég piaci szerepe tovább erősödjön” – mondta Tóth Tímea Mónika.
Tímea az üzleti és márkastratégiák létrehozása mellett művészi alkotó munkával tölti szívesen idejét, valamint a pszichológia iránt érdeklődik; legyen szó annak marketing témába vágó kommunikációs, vagy az emberi kapcsolatokat érintő területeiről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >