Történetének legexkluzívabb partiján mutatta be limitált pezsgőkülönlegességét a Hungaria
Egy rendkívül limitált, kiskereskedelmi forgalomba nem kerülő pezsgőt mutatott be a Hungaria. A pezsgőkülönlegességből mindössze 12 000 palack készül, s csupán gasztronómiai helyszíneken lesz elérhető országszerte. Ez a kiadás a Hungaria 16. limitált változata a sorban, amelyet a Hungaria Launch Party keretében egy igen exkluzív helyszínen lepleztek le.
A Hungaria neve mára egyet jelent a stílussal és a könnyed eleganciával. A márka életében a limitált tételek pedig egyszerre jelentik az egyediséget és a folyamatos megújulás lehetőségét. Ám még a sorozat eddigi tagjai között is különleges helyet foglal el az idei, Hungaria Zöld veltelíni-Zenit Brut Limited Edition, ugyanis ez az első cuvée a sorban. A pezsgőkülönlegességből 12 000 palack készült, és kiskereskedelmi forgalomba nem kerül.
„Melyik az a fajta, amely jolly jokerként párosítható szinte bármilyen pillanathoz, és a gasztronómia széles kínálatához egyaránt illik? A Zöld veltelíni férfias, karakteres savai, zöldalmás, füves jegyei egy brunchtól egy mesés süteményen át a legkülönfélébb ételnek páratlan párjai lehetnek. A népszerű fajtát gondosan kikísérletezett házasítási arányban hozzáadott Zenit bolondítja meg, s ad extra frissességet a maga illatos egres, virágos jegyeivel. Külön érték, hogy az Etyek-Budai borvidéken elterülő saját ültetvényünkről származó szőlőfajtákkal dolgoztunk”
– vezet be a Hungaria Zöld veltelíni-Zenit Brut Limited Edition titkaiba Molnár Réka Kata, a Hungaria márkamenedzsere.
Az idei exkluzív pezsgőt a rendkívül impozáns Lónyay-Hatvany villában mutatta be a nagyközönségnek a Hungaria. A márkára jellemző könnyed eleganciának Oláh Zsigmond divattervező és PAF festőművész kortárs, összművészeti performansza adott hangsúlyt. A Thinwood Szemüvegszabóság pedig csak ebből az alkalomból egy új, Hungaria ihlette kollekciót mutatott be.
„Magyarországon egyedülálló palackos erjesztésű és érlelésű technológiájának köszönhetően a Hungaria a legkülönbözőbb fogyasztási módok, alkalmak és helyszínek széles tárházát nyitja meg fogyasztói számára; felpezsdítve a napokat, és különböző társasági eseményeket, így válva a gasztronómia megkerülhetetlen markájává. A különleges egyedi palackos érlelési technológia, vagy más néven a Methode Transvasée számtalan kísérletre ad módot, a limitált tételeken keresztül szeretnénk ezeket a nagyközönségnek bemutatni. A márka neve mára egyet jelent a stílussal és a könnyed eleganciával. A kortárs divattal, designnal, művészettel szorosan összekapcsolódó márkát és az általa képviselt értékrendet hangsúlyozza a Hungaria Launch Party is”
– emelte ki Müller Kornél, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezető igazgatója.
A stílus és elegancia világa
A limitált tétel bemutatása mellett az esemény másik csúcspontja az a különleges performansz volt, amelyet Oláh Zsigmond, ZIGGI divattervező és PAF festőművész, a képzőművészet és a divat kapcsolódási pontjait hangsúlyozva hoztak létre.
ZIGGI által megálmodott hófehér, térben itt-ott kitüremkedő, domborműszerű alkotást egy modellen, élőben festette meg PAF különböző színű és textúrájú gesztusokkal, kiemelve a térbeliséget, a ruha vonalvezetését, lendületét. A modell a performansz közben mozgott, és ahogy a ruha elnyerte végső formáját, úgy alakult ki az élő vásznon a rétegekből felépített festészeti gesztusrendszer. Elérhető, érezhető és tapintható képzőművészet, divat, szépség és látvány egyben. Ez Oláh Zsigmond ZIGGI és PAF alkotói egysége.
Végeredményként pedig az alkotásban testet öltöttek a Hungaria pezsgőcsalád alábbi palackjai:
Hungaria Extra Dry
Hungaria Rosé Extra Dry
Hungaria Irsai Olivér Doux
Hungaria Grande Cuvée Rouge Demi Sec
Hungaria Grande Cuvée Brut
Hungaria Zöld veltelíni – Zenit Brut Limited Edition
Kapcsolódó cikkeink
Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >Magyar pezsgők sikere a 2024-es Pezsgő Világbajnokságon
Több magyar pezsgőpincészet is kiemelkedő eredményeket ért el a 2024-es…
Tovább olvasom >Pezsdítő innovációk a Törley-nél
Az energiafelhasználásának felét megújuló forrásból biztosítja, 2030-ra felére, 2040-re pedig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >