Törpsiker a SPAR-nál
A SPAR pontgyűjtő akciójában szereplő hupikék törpikék figurák és a hozzájuk kapcsolódó pontok igen kelendőek, már megjelentek a hazai aukciós weblapokon és közösségi portálokon is.
Mindez arra utal, hogy a SPAR pontgyűjtő akciója (ahol a vásárlók értéktől függően hupikék törpikék figurákat és akciós termékek vásárlásánál beváltható pontokat kaptak ajándékba) mozgalommá fejlődött. Az interneten keresztül adják-veszik a törpök figuráit, gyakran a hozzájuk kapcsolódó pontokkal együtt. Az akció tehát igen sikeres volt, már nem csupán az eladásösztönzésről szól, hanem önálló életet él, ezáltal plusz értéket és egyéb kommunikációs csatornákat kapott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >