Törpsiker a SPAR-nál
A SPAR pontgyűjtő akciójában szereplő hupikék törpikék figurák és a hozzájuk kapcsolódó pontok igen kelendőek, már megjelentek a hazai aukciós weblapokon és közösségi portálokon is.
Mindez arra utal, hogy a SPAR pontgyűjtő akciója (ahol a vásárlók értéktől függően hupikék törpikék figurákat és akciós termékek vásárlásánál beváltható pontokat kaptak ajándékba) mozgalommá fejlődött. Az interneten keresztül adják-veszik a törpök figuráit, gyakran a hozzájuk kapcsolódó pontokkal együtt. Az akció tehát igen sikeres volt, már nem csupán az eladásösztönzésről szól, hanem önálló életet él, ezáltal plusz értéket és egyéb kommunikációs csatornákat kapott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >