Törpsiker a SPAR-nál
A SPAR pontgyűjtő akciójában szereplő hupikék törpikék figurák és a hozzájuk kapcsolódó pontok igen kelendőek, már megjelentek a hazai aukciós weblapokon és közösségi portálokon is.
Mindez arra utal, hogy a SPAR pontgyűjtő akciója (ahol a vásárlók értéktől függően hupikék törpikék figurákat és akciós termékek vásárlásánál beváltható pontokat kaptak ajándékba) mozgalommá fejlődött. Az interneten keresztül adják-veszik a törpök figuráit, gyakran a hozzájuk kapcsolódó pontokkal együtt. Az akció tehát igen sikeres volt, már nem csupán az eladásösztönzésről szól, hanem önálló életet él, ezáltal plusz értéket és egyéb kommunikációs csatornákat kapott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >