Törpsiker a SPAR-nál
A SPAR pontgyűjtő akciójában szereplő hupikék törpikék figurák és a hozzájuk kapcsolódó pontok igen kelendőek, már megjelentek a hazai aukciós weblapokon és közösségi portálokon is.
Mindez arra utal, hogy a SPAR pontgyűjtő akciója (ahol a vásárlók értéktől függően hupikék törpikék figurákat és akciós termékek vásárlásánál beváltható pontokat kaptak ajándékba) mozgalommá fejlődött. Az interneten keresztül adják-veszik a törpök figuráit, gyakran a hozzájuk kapcsolódó pontokkal együtt. Az akció tehát igen sikeres volt, már nem csupán az eladásösztönzésről szól, hanem önálló életet él, ezáltal plusz értéket és egyéb kommunikációs csatornákat kapott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >