Törpsiker a SPAR-nál
A SPAR pontgyűjtő akciójában szereplő hupikék törpikék figurák és a hozzájuk kapcsolódó pontok igen kelendőek, már megjelentek a hazai aukciós weblapokon és közösségi portálokon is.
Mindez arra utal, hogy a SPAR pontgyűjtő akciója (ahol a vásárlók értéktől függően hupikék törpikék figurákat és akciós termékek vásárlásánál beváltható pontokat kaptak ajándékba) mozgalommá fejlődött. Az interneten keresztül adják-veszik a törpök figuráit, gyakran a hozzájuk kapcsolódó pontokkal együtt. Az akció tehát igen sikeres volt, már nem csupán az eladásösztönzésről szól, hanem önálló életet él, ezáltal plusz értéket és egyéb kommunikációs csatornákat kapott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >