Törpinvázió
A korábbi évek sikeres SPAR-hűségakciói után új pontgyűjtő akciót indított a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.2009. április 23. és 2009. június 11. között az INTERSPAR, SPAR, Kaiser’s vagy Plus áruházakban vásárlók, a vásárlás értékétől függően Hupikék Törpikék figurákat és pontokat kapnak ajándékba. A vásárlók az összegyűjtött pontokért kedvezményes áron vásárolhatják meg a Hupikék Törpikék rajzfilmsorozathoz kapcsolódó termékek valamelyikét.
Az akció ideje alatt hétről hétre, beszállítókkal együttműködve több olyan akciós cikk is részt vesz a promócióban, amelyek megvásárlásakor törp figurát kapnak a vásárlók ajándékba; az akciós termékekről a szórólapokból értesülhetnek.
A vásárlók figyelmét az akcióra az üzletekben a látványos displayeken kívül számos POS-anyag, szórólapos megjelenés, óriásplakát és tv-reklám hívja fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >