Törpinvázió
A korábbi évek sikeres SPAR-hűségakciói után új pontgyűjtő akciót indított a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.2009. április 23. és 2009. június 11. között az INTERSPAR, SPAR, Kaiser’s vagy Plus áruházakban vásárlók, a vásárlás értékétől függően Hupikék Törpikék figurákat és pontokat kapnak ajándékba. A vásárlók az összegyűjtött pontokért kedvezményes áron vásárolhatják meg a Hupikék Törpikék rajzfilmsorozathoz kapcsolódó termékek valamelyikét.
Az akció ideje alatt hétről hétre, beszállítókkal együttműködve több olyan akciós cikk is részt vesz a promócióban, amelyek megvásárlásakor törp figurát kapnak a vásárlók ajándékba; az akciós termékekről a szórólapokból értesülhetnek.
A vásárlók figyelmét az akcióra az üzletekben a látványos displayeken kívül számos POS-anyag, szórólapos megjelenés, óriásplakát és tv-reklám hívja fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >