Törpinvázió
A korábbi évek sikeres SPAR-hűségakciói után új pontgyűjtő akciót indított a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.2009. április 23. és 2009. június 11. között az INTERSPAR, SPAR, Kaiser’s vagy Plus áruházakban vásárlók, a vásárlás értékétől függően Hupikék Törpikék figurákat és pontokat kapnak ajándékba. A vásárlók az összegyűjtött pontokért kedvezményes áron vásárolhatják meg a Hupikék Törpikék rajzfilmsorozathoz kapcsolódó termékek valamelyikét.
Az akció ideje alatt hétről hétre, beszállítókkal együttműködve több olyan akciós cikk is részt vesz a promócióban, amelyek megvásárlásakor törp figurát kapnak a vásárlók ajándékba; az akciós termékekről a szórólapokból értesülhetnek.
A vásárlók figyelmét az akcióra az üzletekben a látványos displayeken kívül számos POS-anyag, szórólapos megjelenés, óriásplakát és tv-reklám hívja fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >