Törökországban terjeszkedik a POS Media Europe
A cégcsoport eddig sikeresen bevált stratégiáját követve, az új cég első lépésként exkluzív partneri szerződést kötött a CarrefourSA-val, az országban a második legjelentősebb kiskereskedelmi hálózattal.
A POS Media Turkey-t hivatalosan 2008
augusztusában alapította meg a médiaholding, de
teljes körű működését idén
februárban kezdi meg az új kirendeltség
isztambuli székhellyel (a Baby Giz Plaza-ban). Az iroda
in-store média megoldások széles választékát
kínálja a hirdetőknek 22 Carrefour hipermarketben és
további 123 Carrefour szupermarketben. A 2009 márciusában
induló próbakampányok előkészítése
már folyamatban van. A Carrefour-szerződésen túl
további exkluzív szerződések megkötésére
törekszik a török iroda, így bővítve a
Tesco, Ahold, Kaufland, Real, Electro World után a POS Media
Europe partnereinek sorát.
A POS Media Turkey kezdetben csak
hiper- és szupermarketekben kifejtett Point of Sale
kommunikációra fókuszál majd, hatékony
eladáshelyi média megoldásokat kínálva
a hirdetőknek, de később kiterjeszti tevékenységét
további szegmensekre is. A török iroda a minél
teljesebb siker elérése érdekében,
működése elindításában a jól
prosperáló többi POS Media Europe iroda sok éves
piaci tapasztalatából származó
know-how-ját veszi alapul.
A POS Media Turkey minden tevékenységét
a POS Media Europe márkanév és a már
ismert logó fémjelzi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >