Töretlenül fejlődik az Unilever
Az előzetes jóslatokhoz mérten is jobban teljesített az Unilever 2016 második negyedévében. A Bloomberg 4,5%-os növekedést várt, ám a cég 4,7%-os növekedést ért el a bevételek tekintetében. Az eladás növekedése ugyan lelassult, de magasabb árképzéssel, illetve a feltörekvő piacokon elért jó teljesítményével a cég úgy látja, hogy az Unilever képes lesz újra elérni az éves 5%-os növekedést, ahogy azt a korábbi években is tette.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >