Töretlenül fejlődik az Unilever
Az előzetes jóslatokhoz mérten is jobban teljesített az Unilever 2016 második negyedévében. A Bloomberg 4,5%-os növekedést várt, ám a cég 4,7%-os növekedést ért el a bevételek tekintetében. Az eladás növekedése ugyan lelassult, de magasabb árképzéssel, illetve a feltörekvő piacokon elért jó teljesítményével a cég úgy látja, hogy az Unilever képes lesz újra elérni az éves 5%-os növekedést, ahogy azt a korábbi években is tette.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >