Töretlenül fejlődik az Unilever
Az előzetes jóslatokhoz mérten is jobban teljesített az Unilever 2016 második negyedévében. A Bloomberg 4,5%-os növekedést várt, ám a cég 4,7%-os növekedést ért el a bevételek tekintetében. Az eladás növekedése ugyan lelassult, de magasabb árképzéssel, illetve a feltörekvő piacokon elért jó teljesítményével a cég úgy látja, hogy az Unilever képes lesz újra elérni az éves 5%-os növekedést, ahogy azt a korábbi években is tette.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >