Töretlen bizalommal
Ebben az évben is megkérdezte a fogyasztókat a Reader’s Digest magazin arról, hogy mely márkákat tartják a legmegbízhatóbbaknak. Idén a vizsgálat 15 európai országra terjedt ki, a magazin olvasói több mint 24 ezer kérdőívet töltöttek ki.
A márkákat egytől ötig terjedő skálán négy kritérium szerint (minőség, ár, termékimázs, a fogyasztói igények kielégítése) osztályozhatták. A felmérés szerint a Nokia, a Nivea, a Visa és a Canon azok a márkák, amelyek a leginkább élvezik a Reader’s Digest magazin olvasóinak bizalmát a kontinensen.
A magyar eredményekben kevés változás lelhető fel az előző évekhez képest, ami stabil kötődéseket jelez az egyes kategóriák legtöbbre becsült márkáihoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >