Töretlen bizalommal
Ebben az évben is megkérdezte a fogyasztókat a Reader’s Digest magazin arról, hogy mely márkákat tartják a legmegbízhatóbbaknak. Idén a vizsgálat 15 európai országra terjedt ki, a magazin olvasói több mint 24 ezer kérdőívet töltöttek ki.
A márkákat egytől ötig terjedő skálán négy kritérium szerint (minőség, ár, termékimázs, a fogyasztói igények kielégítése) osztályozhatták. A felmérés szerint a Nokia, a Nivea, a Visa és a Canon azok a márkák, amelyek a leginkább élvezik a Reader’s Digest magazin olvasóinak bizalmát a kontinensen.
A magyar eredményekben kevés változás lelhető fel az előző évekhez képest, ami stabil kötődéseket jelez az egyes kategóriák legtöbbre becsült márkáihoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >