Töretlen bizalommal
Ebben az évben is megkérdezte a fogyasztókat a Reader’s Digest magazin arról, hogy mely márkákat tartják a legmegbízhatóbbaknak. Idén a vizsgálat 15 európai országra terjedt ki, a magazin olvasói több mint 24 ezer kérdőívet töltöttek ki.
A márkákat egytől ötig terjedő skálán négy kritérium szerint (minőség, ár, termékimázs, a fogyasztói igények kielégítése) osztályozhatták. A felmérés szerint a Nokia, a Nivea, a Visa és a Canon azok a márkák, amelyek a leginkább élvezik a Reader’s Digest magazin olvasóinak bizalmát a kontinensen.
A magyar eredményekben kevés változás lelhető fel az előző évekhez képest, ami stabil kötődéseket jelez az egyes kategóriák legtöbbre becsült márkáihoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Riasztó jelek a földeken: aszály sújtja a kukoricát, a búzánál még van remény
A szakértők szerint a kukoricaállomány már most tragikus képet mutat,…
Tovább olvasom >