Töretlen bizalommal
Ebben az évben is megkérdezte a fogyasztókat a Reader’s Digest magazin arról, hogy mely márkákat tartják a legmegbízhatóbbaknak. Idén a vizsgálat 15 európai országra terjedt ki, a magazin olvasói több mint 24 ezer kérdőívet töltöttek ki.
A márkákat egytől ötig terjedő skálán négy kritérium szerint (minőség, ár, termékimázs, a fogyasztói igények kielégítése) osztályozhatták. A felmérés szerint a Nokia, a Nivea, a Visa és a Canon azok a márkák, amelyek a leginkább élvezik a Reader’s Digest magazin olvasóinak bizalmát a kontinensen.
A magyar eredményekben kevés változás lelhető fel az előző évekhez képest, ami stabil kötődéseket jelez az egyes kategóriák legtöbbre becsült márkáihoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >