Töretlen az érdeklődés az EuroShop iránt
Hat magyar vállalat jelentkezett kiállítónak a jövő évi EuroShop szakvásárra. Eddig 46 ország 1000 cége jelezte részvételét a Rajna-parti vásárvárosban tartandó seregszemlén; tizenöt csarnokban összesen 70 ezer négyzetméterre jelentették be igényüket a kiállítók, kilenc hónappal a rendezvény előtt.A háromévenkénti EuroShopot 2011. február 26–március 2. között rendezik meg. A négy, kiskereskedelmi újdonságokat bemutató témakör mellett (EuroConcept, EuroSales, EuroCIS és EuroExpo) számos speciális bemutatót tekinthetnek meg majd a látogatók. Kiemelkedik az EuroShop Designer Village, amely az eladótér kialakítására mutat be példákat, a POPAI Village pedig az Eladáshelyi Reklámozás Nemzetközi Szövetségének tevékenységéről ad áttekintést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >