Töretlen az érdeklődés az EuroShop iránt

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 17. 08:00

Hat magyar vállalat jelentkezett kiállítónak a jövő évi EuroShop szakvásárra. Eddig 46 ország 1000 cége jelezte részvételét a Rajna-parti vásárvárosban tartandó seregszemlén; tizenöt csarnokban összesen 70 ezer négyzetméterre jelentették be igényüket a kiállítók, kilenc hónappal a rendezvény előtt.A háromévenkénti EuroShopot 2011. február 26–március 2. között rendezik meg. A négy, kiskereskedelmi újdonságokat bemutató témakör mellett (EuroConcept, EuroSales, EuroCIS és EuroExpo) számos speciális bemutatót tekinthetnek meg majd a látogatók. Kiemelkedik az EuroShop Designer Village, amely az eladótér kialakítására mutat be példákat, a POPAI Village pedig az Eladáshelyi Reklámozás Nemzetközi Szövetségének tevékenységéről ad áttekintést.

Kapcsolódó cikkeink