Töretlen az érdeklődés az EuroShop iránt
Hat magyar vállalat jelentkezett kiállítónak a jövő évi EuroShop szakvásárra. Eddig 46 ország 1000 cége jelezte részvételét a Rajna-parti vásárvárosban tartandó seregszemlén; tizenöt csarnokban összesen 70 ezer négyzetméterre jelentették be igényüket a kiállítók, kilenc hónappal a rendezvény előtt.A háromévenkénti EuroShopot 2011. február 26–március 2. között rendezik meg. A négy, kiskereskedelmi újdonságokat bemutató témakör mellett (EuroConcept, EuroSales, EuroCIS és EuroExpo) számos speciális bemutatót tekinthetnek meg majd a látogatók. Kiemelkedik az EuroShop Designer Village, amely az eladótér kialakítására mutat be példákat, a POPAI Village pedig az Eladáshelyi Reklámozás Nemzetközi Szövetségének tevékenységéről ad áttekintést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >