Töretlen az érdeklődés a világ kiskereskedelmének vezető szakvására iránt
Hat magyar vállalat jelentkezett kiállítónak a jövő évi EuroShop szakvásárra, amely újra áttekintést ad a világ kiskereskedelmének fejlődéséről – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője.
Már 46 ország 1000 cége jelezte részvételét a Rajna parti vásárvárosban tartandó seregszemlén. Tizenöt csarnokban összesen 70 ezer négyzetméterre jelentették be igényüket a kiállítók, kilenc hónappal a rendezvény előtt.
A háromévenkénti EuroShop-ot 2011. február 26.-március 2. között rendezik. Négy témakörben mutatják be a kiskereskedelem előrelépését szolgáló újdonságokat:
1. Az EuroConcept a boltberendezés, világítástechnika és eladótéri design kiállítóit fogja össze.
2. EuroSales néven a vizuális marketing, bolti eladásösztönzés és eladáshelyi marketing innovációit prezentálják.
3. Az évenként tartott EuroCIS az informatikáé és a biztonságtechnikáé.
4. EuroExpo – ez a standépítés és design újdonságainak világa.
Ezenkívül számos speciális bemutatót tekinthetnek meg majd a látogatók. Kiemelkedik az EuroShop Designer Village, amely az eladótér kialakítására mutat be példákat. A POPAI Village az Eladáshelyi Reklámozás Nemzetközi Szövetségének tevékenységéről ad áttekintést, a tagvállalatok közreműködésével. Az Eco-Parkban a fenntartható fejlődésre kínálnak megoldásokat, az Európai Kereskedelmi Intézet szervezésében.
A kiállító magyar cégek első sorban az eladótéri design és a biztonságtechnika szektort képviselik majd.
Máté Szilvia két konferenciát is ajánl az EuroShop látogatóinak figyelmébe. Egyik a „Retail Design Conference”, az eladásösztönzés hatékonyságát növelő eladóterek tervezéséről. Másik pedig a Nemzetközi EuroShop Vásárláshelyi Konferencia.
Az előző, 2008. évi EuroShop-on 48 országból 1.895 cég állított ki, több mint 100 ezer négyzetméter nettó kiállítási felületen. Akkor öt földrészről 105 ezer látogatót regisztráltak a düsseldorfi vásárvárosban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >