Töretlen aktivitás – BioFach 2009
Tizenkilenc magyar cég is hozzájárult idén a nürnbergi BioFach szakvásár sikeréhez. Az összesen 2 744 kiállító kétharmada érkezett külföldről. Az Agrármarketing Centrum közösségi standján a magyarok szinte az egész bio termékpalettát bemutatták, gyümölcstől boron át az illóolajokig. Mind a kiállítók, mind a látogatók és a vásár szervezői elismerően nyilatkoztak a vonzó, mutatós standról, amely az eddigieknél jobban szolgálta a magyar áruk prezentációját.
A vendéglátó németektől 941 vállalat állított ki, majd következtek az olaszok 394, spanyolok 205, franciák 181 és osztrákok 104 céggel.
Négy nap alatt a Nürnberg Messén 129 országból 46 771 látogatót regisztráltak. Tízből négyen beszerzői munkakörben dolgoznak; szokásos magas arányukról elégedetten nyilatkoztak a kiállítók.
– A gazdaságilag bizonytalan időszakban sem csökkent a kiállítók és a látogatók aktivitása – von mérleget Némethy Márta, a nürnbergi vásár magyarországi képviselője. – A kísérő rendezvényeken, ahogyan a korábbi években is, legtöbben a fejlődés fenntarthatóságára, valamint a biotermékek értékeire fókuszáltak.
A jubileumi, 20. BioFach egyik slágere a bioborok csarnoka lett. A tavalyi, biztató premier után 318 vállalkozás bioborait kóstolhatták meg az érdeklődők.
B.E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >