Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
Idén is több ezer vásárló vett részt a PENNY Magyarország és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös kampányában. A két szervezet már több mint tíz éve dolgozik azon, hogy minél többen felfigyeljenek a magyar termékek előnyeire; a hazai ízekre és frissességre, valamint a fenntarthatóbb beszerzésre.
Legutóbbi együttműködésük is jól mutatja, hogy a magyar áruk iránti lelkesedés nem csökken. A nyereményjáték során több ezer vásárló, több tízezer védjegyes terméket tett a kosarába – a résztvevők kétharmada pedig visszatérő vásárló volt, ami a tavalyi eredményeket is túlszárnyalta.
Minőség, megbízhatóság és tudatos döntés egyben
Egyre többen tudják, hogy a hazai áruk rövidebb utat tesznek meg a termelőtől a polcokig, így frissebbek, ízletesebbek és kisebb ökológiai lábnyomot hagynak maguk után. Ráadásul tudatos választással a vásárlók közvetlenül támogatják a magyar termelőket, hozzájárulva a hazai mezőgazdaság fejlődéséhez is – kompromisszumok nélkül, pénztárcabarát áron.
A hazai termékek népszerűsítése a PENNY számára nem kampány, hanem küldetés. Kínálatának közel kétharmada magyar beszállítóktól érkezik – több mint 450 hazai partnerrel dolgozik együtt, köztük több mint száz zöldség- és gyümölcstermelővel. Emellett sajátmárkás fejlesztéseiben is meghatározó ez a szemlélet: a Sissy és a Kedvenc Hentese termékek 100%-ban magyar eredetűek, és nem mellesleg a top 5 legnépszerűbb termékből 3 Sissy márkájú volt a legutóbbi kampány során.
„A Magyar Termék védjegy igazi iránytű a tudatos vásárlók számára: garancia a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Segíti az eligazodást, és biztosítja, hogy a vásárló valódi értéket válasszon. Büszkék vagyunk rá, hogy üzleteinkben ma már több mint 1100 termék viseli ezt a jelölést, amelyből 600 saját márkás termék”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője.
„A Magyar Termék Nonprofit Kft. közel húsz éve dolgozik azon, hogy a vásárlók megismerjék és tudatosan válasszák a hazai termékeket. A munkához elengedhetetlenek azok a partnerek, akikkel nemcsak kampányokban, hanem a mindennapi együttműködésben is közösen gondolkodunk. Éppen ezért nagy öröm számunkra, hogy PENNY-vel közös kezdeményezésünkkel tovább erősíthettük ezt a szemléletet”
– tette hozzá Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Így alakul a PENNY nyitvatartása az októberi és novemberi ünnepnapokon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY kamionja idén is csatlakozott az Adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Októbertől többet ér a nyugdíjas utalvány a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Rossmann-nál az ünnep a családról szól – december 24-én zárva tartanak az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vészek borzolják a baromfit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

