Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
A jelenlegi gazdasági körülmények mind a fogyasztókat, mind pedig a gyártókat és kereskedőket is negatívan érintik – a reáljövedelmek csökkenése 2025-ben is folytatódik. Ennek hatására felértékelődnek azok a promóciós nyeremények, amelyek a mindennapi szükségletek kielégítésében is segítséget nyújthatnak. Köztudott, hogy a fogyasztói promóciók és hűségprogramok sikerének egyik legfőbb kulcsa, hogy a résztvevők igazán értékesnek és motiválónak találják a felkínált jutalmat, olyan értéket kapjanak, ami valós vágyakra, igényekre ad választ. A Rewin Ajándékutalvány sok szempontból hatékony választás lehet ebben a helyzetben.

Topor Ágnes
üzletágvezető
Rewin I&R
A Rewin-utalvány ugyanis sokféle fogyasztói réteget szólít meg: kortól, nemtől, élethelyzettől függetlenül mindenkinek vonzó lehet, hiszen a nyertesek maguk dönthetnek, mire költik az összeget, így mindenki saját szükségleteihez szabhatja, mely termékre vagy szolgáltatásra használja fel a közel 17 000 szerződött partnerrel büszkélkedő elfogadóhelyi hálózatban. De nem csak a fogyasztók értékelik az ilyen jellegű ösztönzőt: egy külsős sales csapat motiválásánál vagy kereskedői versenyek díjazásánál is hatékony ösztönző lehet. Az utalványok beszerzése, tárolása és postázása rendkívül egyszerű, a fizikai utalványok jól kezelhetők, legyen szó kisebb értékű vagy akár főnyereményről. Ez a logisztikai egyszerűség komoly előnyt jelent a kampányszervezőknek, akik így időt, költséget és energiát takaríthatnak meg, miközben teljes kontroll alatt tartják a nyeremények kézbesítését.
Jelenleg is futó és korábbi együttműködéseink (többek között Coca-Cola, Nestlé, Ariston, Wonderduck Agency, Screvo app) során azt a visszajelzést kapjuk partnereinktől, hogy a Rewin Ajándékutalvány használata mind a promóciók, mind a hűségprogramok során kellően motiváló volt – árulta el Topor Ágnes, a Rewin I&R üzletágvezetője. Nem véletlen, hogy partnereink közül többen is rendszeresen választják a Rewin-utalványt: kiválóan beilleszthető bármilyen fogyasztói kampányba vagy lojalitásprogramba, eddigi alkalmazása pedig egyértelműen pozitív visszajelzéseket hozott mind résztvevői, mind szervezői oldalról.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Közös RTD-koktélt vezet be a Pernod Ricard és a Dole az USA-ban
A friss gyümölcsöt és gyümölcsleveket forgalmazó Dole és a Pernod…
Tovább olvasom >GLS az innováció élvonalában
A GLS Hungary az elmúlt években látványos fejlesztésekkel formálta újra…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség – A Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLS az innováció élvonalában
A GLS Hungary az elmúlt években látványos fejlesztésekkel formálta újra…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség – A Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Hagyomány és jövő egy helyen – Vár a 82. OMÉK
Szeptember 18–21. között ismét a Hungexpo teljes területe ad otthont…
Tovább olvasom >