Top Multipack csomagolásban a Heineken Hungária Zrt. termékei
A Kaiser és a Zlaty Bazant sörök után a Soproni és a Soproni 1895, majd a Gösser is Top Multipack csomagolást kapott. Hamarosan a Heineken és az Amstel márkák szintén így jelennek meg a piacon.
A Top Multipack csomagolás
lényege, hogy a magyarországi gyakorlattal ellentétben
mostantól a palackok egy sorban kapnak helyet a sörös
rekeszekben, megkönnyítve ezzel szállításukat
és elhelyezésüket. Az egysoros elhelyezésnek
köszönhetően a vásárlóknak lényegesen
könnyebb megfogniuk és szállítaniuk a
csomagot, amely akár a hűtőszekrénybe is könnyedén
behelyezhető.
Az új csomagolási
technikának köszönhetően a Heineken Hungária
Zrt. éves szinten 44 tonna csomagolóanyaggal kevesebbet
használ el, és a korábbi változattal
szemben ez a megoldás nem igényel
műanyag-felhasználást.
Az új csomagolás kezelése
egyszerűbb a fogyasztónak, egyszerűbb a partnereinknek,
hiszen könnyebbé válik az üres göngyölegek
kezelése, és nem utolsó sorban védjük
a környezetet is.” – mondta Cor Honkoop, a Heineken
Hungária Zrt. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >