Top Multipack csomagolásban a Heineken Hungária Zrt. termékei
A Kaiser és a Zlaty Bazant sörök után a Soproni és a Soproni 1895, majd a Gösser is Top Multipack csomagolást kapott. Hamarosan a Heineken és az Amstel márkák szintén így jelennek meg a piacon.
A Top Multipack csomagolás
lényege, hogy a magyarországi gyakorlattal ellentétben
mostantól a palackok egy sorban kapnak helyet a sörös
rekeszekben, megkönnyítve ezzel szállításukat
és elhelyezésüket. Az egysoros elhelyezésnek
köszönhetően a vásárlóknak lényegesen
könnyebb megfogniuk és szállítaniuk a
csomagot, amely akár a hűtőszekrénybe is könnyedén
behelyezhető.
Az új csomagolási
technikának köszönhetően a Heineken Hungária
Zrt. éves szinten 44 tonna csomagolóanyaggal kevesebbet
használ el, és a korábbi változattal
szemben ez a megoldás nem igényel
műanyag-felhasználást.
Az új csomagolás kezelése
egyszerűbb a fogyasztónak, egyszerűbb a partnereinknek,
hiszen könnyebbé válik az üres göngyölegek
kezelése, és nem utolsó sorban védjük
a környezetet is.” – mondta Cor Honkoop, a Heineken
Hungária Zrt. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >