TOP 50 PR-es toplista is készül idén a marketingguruk rangsora mellett
A legsikeresebb marketinges döntéshozók rangsora mellett új listával jelentkezik idén a Marketing&Média kommunikációs szaklap: PR- és kommunikációs szakemberek top 50-es listáját is közzéteszik, együttműködésben a Magyar PR Szövetséggel. Magyarország top kommunikációs guruinak listáit a hagyományoknak megfelelően a Marketing Summiton hozzák nyilvánosságra.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/0828_Klarna_52617663755_d9b637b394_c.jpg)
Mindkét listát a Marketing Summiton hozzák nyilvánosságra
Bővített, kétszer 50-es rangsorban mutatja be idén a Marketing&Média Magyarország legsikeresebb kommunikációs döntéshozóit, szakembereit. A 2023-ban nyolcadik alkalommal összeállított „TOP 50 legsikeresebb marketingkommunikációs döntéshozók” listája mellett ugyanis elkészítették a PR- és kommunikációs szakemberek listáját is, szintén szakértői zsűri közreműködésével. A bővítésre Simon Krisztián, a Marketing & Média főszerkesztője szerint azért volt szükség, mert a szakmában sokan hiányoltak egy olyan önálló listát, amely megjeleníti a PR-t, és így megfelelő súlyt ad ennek a kommunikációs szakterületnek. Azt követően, hogy kialakult az önálló listához szükséges módszertani háttér, idén végre elkészülhetett a „TOP 50 legsikeresebb PR/kommunikációs szakemberek” rangsora.
Magyarország kommunikációs guruinak rangsorait, a Top 50 Marketingvezető és Top 50 PR/kommunikációs szakember toplistáját szeptember 14-én, a Marketing Summit díjátadóján mutatják be. Az esemény főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky és a Marketing&Média szaklap, támogatói pedig az RTL Magyarország és az Atmedia.
TOP 50 legsikeresebb marketingkommunikációs döntéshozók
Idén nyolcadik alkalommal készítette el a legsikeresebb marketing-kommunikációs vezetők top 50-es listáját a Marketing&Média kommunikációs szaklap. A rangsort a szakmai szervezetek elnökeiből és a piac meghatározó ügynökségeinek vezetőiből álló zsűri szavazatai alapján állították össze.
TOP 50 legsikeresebb PR/kommunikációs szakemberek
A Marketing & Média új rangsorában a PR és kommunikációs ügynökségek, valamint a vállalati oldal szakemberei is szerepelnek. A PR- és kommunikációs szakemberek toplistáját a médiapiac meghatározó vezetői, főszerkesztők, szakértők és szakmai szervezetek képviselőiből álló zsűri szavazatai alapján állították össze. Szakmai partner a Magyar PR Szövetség, a megjelenés támogatója a Magyar Marketing Szövetség. A zsűrizés szempontja ennél a listánál is, hogy az adott szakember mennyire eredményes, sikeres a saját területén, mennyire számít véleményvezérnek, és hogyan változott a befolyása, elismertsége az utóbbi egy évben.
Marketing&Média „Top 50 Marketingvezető és Top 50 PR/kommunikációs szakember” listájáról
A Marketing&Media kommunikációs szaklap 2016 óta állítja össze a TOP 50 legsikeresebb marketingkommunikációs döntéshozók rangsorát. A Magyar Marketing Szövetséggel együttműködésben minden évben a Marketing Summiton mutatják be, hogy kik Magyarország TOP marketingvezetői. A rangsor a szakmai szervezetek elnökeiből és a piac meghatározó ügynökségeinek vezetőiből álló zsűri szavazatai alapján áll össze.
A Marketing&Media szaklap idén első alkalommal állította össze a TOP 50 legsikeresebb PR/kommunikációs szakemberek rangsorát. A lista összeállításában szakmai partner a Magyar PR Szövetség, a megjelenés támogatója a Magyar Marketing Szövetség. A rangsor a médiapiac meghatározó vezetői, főszerkesztők, szakértők és a szakmai szervezetek képviselőiből álló zsűri szavazatai alapján áll össze. A rangsorban szerepelnek a PR és kommunikációs ügynökségek, és a vállalati oldal PR és kommunikációs szakemberei is.
A zsűrizés szempontja, hogy az adott szakember mennyire eredményes, sikeres a saját területén, mennyire számít véleményvezérnek, és hogyan változott a befolyása, elismertsége az utóbbi évben.
Kapcsolódó cikkeink
Online pr-szótárt jelentetett meg a Magyar PR Szövetség
Ha mindig is tudni szeretted volna, mit jelent az USP…
Tovább olvasom >Signature 40: Újra az operatív marketingszakembereké a főszerep
Idén is díjazták a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen…
Tovább olvasom >Ismét lehet pályázni az OMÉK Marketing Díjára
A Magyar Marketing Szövetség nyolcadik alkalommal írja ki pályázatát az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >