Toll, papír, kávé
Az ismert, amerikai irodaszer-áruház, a Staples 1145 kávédisplayt rendelt, amivel a boltjai 90 százalékában biztosította a Keurig kávék látványos másodlagos kihelyezését. A 4 oldalról megközelíthető tartós állványon cserélhető oldalpanelek biztosítják a hatékony kommunikációt. A változtatható polcmagasságok többféle cikkelem megjelenítését teszik lehetővé. Egyik oldalon egy kávéfőzőt is felraktak a termékelőnyökkel és a vásárlást segítő információkkal.
A kihelyezéstől a teljes kávé kategória forgalomnövekedését várják, hiszen az irodákban létfontosságú kávé így már az irodaszerek beszerzésekor is a kosárba kerülhet. //
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >