Toll, papír, kávé
Az ismert, amerikai irodaszer-áruház, a Staples 1145 kávédisplayt rendelt, amivel a boltjai 90 százalékában biztosította a Keurig kávék látványos másodlagos kihelyezését. A 4 oldalról megközelíthető tartós állványon cserélhető oldalpanelek biztosítják a hatékony kommunikációt. A változtatható polcmagasságok többféle cikkelem megjelenítését teszik lehetővé. Egyik oldalon egy kávéfőzőt is felraktak a termékelőnyökkel és a vásárlást segítő információkkal.
A kihelyezéstől a teljes kávé kategória forgalomnövekedését várják, hiszen az irodákban létfontosságú kávé így már az irodaszerek beszerzésekor is a kosárba kerülhet. //
Kapcsolódó cikkeink
Diákverseny a mozgás és a botanika jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre profibban koktélozunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az MNB 6,5%-on tartja az alapkamatot – romlott a növekedési kilátás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nőtt a Tesco forgalma a pénzügyi év első felében, javult a közép-európai üzletág értékesítése is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >