Toll, papír, kávé
Az ismert, amerikai irodaszer-áruház, a Staples 1145 kávédisplayt rendelt, amivel a boltjai 90 százalékában biztosította a Keurig kávék látványos másodlagos kihelyezését. A 4 oldalról megközelíthető tartós állványon cserélhető oldalpanelek biztosítják a hatékony kommunikációt. A változtatható polcmagasságok többféle cikkelem megjelenítését teszik lehetővé. Egyik oldalon egy kávéfőzőt is felraktak a termékelőnyökkel és a vásárlást segítő információkkal.
A kihelyezéstől a teljes kávé kategória forgalomnövekedését várják, hiszen az irodákban létfontosságú kávé így már az irodaszerek beszerzésekor is a kosárba kerülhet. //
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >