Tökéletes ünnepek? Inkább éljük meg az #egészenén jegyében az adventi időszakot is!
Tizenkét országban indított #egészenén címmel kommunikációs kampányt a dm 2025-ben. A különböző társadalmi szerepekből fakadó külső elvárások és a közösségi média sokunknál folyamatos megfelelési kényszert okoz, az elvárások a túlterheltség érzéséhez vezethetnek, mivel a külső és belső kép gyakran ellentmondásban áll egymással. Nincs ez máshogy az ünnepi időszakban sem, amikor a tökéletes karácsony képe lebeg sokunk szeme előtt. A dm az adventi időszakban is az emberi kapcsolatokat állítja a kommunikációs kampánya középpontjába. Arra buzdít, hogy reflektáltan gondolkodjunk önmagunkról ebben az időszakban is, és ne csak a szerepek adta külső elvárások mentén értékeljük magunkat. A drogéria olyan társadalmi környezethez szeretne hozzájárulni, amelyben mindenki jól érzi magát, és a saját igényeinek megfelelően éli meg mind a hétköznapokat, mind az ünnepeket.

A dm-nél az év vége egyrészt a vásárlók maximális kiszolgálásáról szól, közel 300-féle karácsonyi csomag kerül ilyenkor a polcokra, de készülnek adventi kalendáriumokkal és ajándékkártyákkal is, másrész november utolsó péntekjén évek óta Giving Friday napot tartanak, hogy felhívják a figyelmet a jótékonyságra, és hogy másoknak adni nagyszerű érzés. Évekkel ezelőtt kezdték átszínezni a Black Friday-napot, és az akciók helyett az aznapi forgalom 5%-át egy-egy jótékony ügy támogatására fordítják.
A társadalmi felelősségvállalás az ünnepi időszakon kívül sem áll távol a drogériától: a Katolikus Karitásszal például immáron 15 éve támogatják a kisgyermekes családokat pelenkaadománnyal minden januárban, az óvodások napvédelmét pedig 15 éve segítik a Nap gyermekei program keretében, míg a beszállítói partnereiket is megszólító jótékonysági focitorna szervezésével egy-egy civil kezdeményezést segítenek.
Idén nyáron a női egészség témája is fókuszba került, ennek a kampánynak a részeként 10 millió forint értékű női higiéniai terméket juttatott el a drogéria a Máltai Szeretetszolgálat közreműködésével hátrányos helyzetű térségekben élő nőknek, valamint betétautomaták felállításában segítette 2 millió forinttal és terméktámogatással a HoldOn Egyesületet Budapesten.

Az Egy nap másokért önkéntes programnak köszönhetően a dm munkatársai helyi civil szervezeteknél végezhetnek önkéntes munkát két munkanapjukon, üzleteik megnyitásakor a jótékonysági kasszázás során egy-egy alapítvány megsegítésére fordítják azt az összeget, ami a kijelölt órában befolyik: tavaly közel 15 millió forinttal összesen 12 szervezetet támogatott így a dm.
A dm kezdeményezései igyekeznek felhívni a figyelmet az egymásra figyelés fontosságára egész évben, de az ünnep különösen emlékeztet minket arra, mi az, ami igazán számít: a melegség, az összetartozás és a közös pillanatok. Éppen ez a közös együttlét az, ami a dm #egészenén világát alkotja. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Többet főznének az X- és Y-generációk tagjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld jövő a FoodTechShow-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországra érkezett a Sensobus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lottózó-szigetekkel erősít a Szerencsejáték Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hungarian Food Business Program – mérlegen 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új, fenntartható hullámpapír rekesz a Dunapacktól – korszerű megoldás a zöldség-gyümölcs csomagolásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

