Új reggeli finomságok a Shell töltőállomásokon
Az első étkezés gyakran okoz fejtörést, köztük azoknak, akiknek már hamar kell indulniuk, és útközben kell beszerezniük, valamint elfogyasztaniuk reggelijüket. A Shell rájuk gondolva már kora reggeltől kezdve finom harapnivalókat, friss péksüteményeket és a nap indításához sokak számára szinte elengedhetetlen kávét kínálja minden töltőállomásán. Augusztus óta a magyar vásárlók két új, saját márkás kávékeveréket kóstolhatnak: a sötét pörkölésű Afrika íze és a közepes pörkölésű Dél-Amerika íze elnevezésűeket a nemrégiben bevezetett Shell Café új választékában.
A Magyarország-szerte már 129 Shell-töltőállomáson elérhető Shell Café üzletekbe érdemes ellátogatnunk egy nehéznek ígérkező nap előtt, és míg kedvenc kávénkat kortyoljuk, végiggondolhatjuk teendőinket. Ha pedig egész nap úton vagyunk, akkor is magunkkal vihetjük az energiáink feltöltéséhez szükséges kávét, de a mindig mosolygós személyzet szívesen feltölti állandó útipoharunkat is. Kávézás és tankolás közben gondoskodhatunk az esti vacsoráról is, a gyors, kedvező árú bevásárlást az országszerte már 24 helyen elérhető Shell-Tesco Minishopokban is elvégezhetjük. A Shell gondol a speciális étrendet követő vásárlóira is, kínálatában megtalálhatók a gluténmentes, laktózmentes, bio vagy hozzáadott cukrot nem tartalmazó élelmiszerek is.
A Shell fenntarthatóság iránti elkötelezettsége az új kávémárkára is vonatkozik. A Shell Café által kínált kávé „Rainforest” tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a kávébabot a fenntarthatóság három fő pillérének – társadalmi, gazdasági és környezeti – megfelelően szerzik be. A nemzetközi FSC-tanúsítás biztosítja a vásárlókat arról, hogy a Shell Café termékek csomagolásához felelősségteljesen kitermelt fát használnak. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Harmadik kamionos gyorskútja megnyitására készül a Shell Vépen
A Shell folyamatosan bővíti magyarországi töltőállomás-hálózatát, melynek keretében újabb személyzet…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >Az ESG nem kampány, hanem stratégia – A fenntarthatóság új arca a vállalati kommunikációban
A környezeti, társadalmi és irányítási szempontok – azaz az ESG…
Tovább olvasom >További cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >