Tőkeemelés a Biopont Kft.-nél

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 04. 09. 11:50

Magyarország vezető biotermék forgalmazó cége tavaly ünnepelte alapításának 15. évfordulóját. A cég filozófiája hogy működése révén hozzájáruljon az egészségtudatos táplálkozás népszerűsítéséhez.
A Biopont márkanév egyre erősebben jelent egyfajta elhivatottságot és életformát a termékeket használók körében.

A 100%-ban magyar vállalkozás kategóriája elöljárójaként folyamatosan fejleszti termékportfolióját és technológiai hátterét.
A Biopont Kft. tulajdonosai a további beruházások és innovációk megvalósításához a cég jegyzett tőkéjét 46 millió forinttal háromszorosára emelték, így a saját tőke meghaladja a 100 millió forintot.

A tőkeinvesztíció újabb lökést ad a cégnek a már megkezdett projektek lezárásához és az tervezett fejlesztések elindításához.
Egervári Márk a Biopont Kft. cégvezetője a válságról így nyilatkozott:  „Az elmúlt évek élelmiszeripari keresletcsökkenését természetesen a cég is megérezte a forgalom visszaesésén keresztül. Egyre nehezebb egy szűkülő piacon szinten maradni, vagy növekedni, amikor az emberek háromszor is meggondolják, hogy mire költik el a zsebükben lévő egyre kevesebb pénzüket. Hazai piacon egyedüli kiútként a termék- és folyamatfejlesztést látjuk és minden munkatársunk nagyon sokat dolgozik azért, hogy a nehézségekből, a mindennapi problémákból vevőink lehetőleg semmit ne érezzenek. A legfontosabb számunkra, hogy termékeinket és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásainkat továbbra is a legmagasabb minőségi színvonalon tartsuk és vásárlóink bizalommal és elégedettséggel gondoljanak a Biopont márkanévre.”

Kapcsolódó cikkeink