Tőkebefektetési lehetőséget kapott a TokajTech startup program két pályázója
A TokajTech startup program pályázói közül az iBarel 20 millió forintos kezdőtőkebefektetési ajánlatot kapott, míg a cWine számára mentorációs különdíjat ítélt meg a program szakmai partnere, Izrael budapesti nagykövetsége – közölte a Tokaj Borvidék Fejlesztési Tanács az MTI-vel.

A TokajTech startup program borérlelési és bormarketinges ötletei nyertek pályázati forrásokat
Az iBarel fejlesztése a hordós és az acéltartályos érlelés előnyeit egyesíti, a cWine pedig borértékesítést segítő marketingmegoldást készített – olvasható a nyertes pályázatok méltatásában. Waberer György, a Tokaj Borvidék Fejlesztési Tanácsának elnöke a közlemény szerint azért tartja fontosnak a fiatal vállalkozások újításait, mert azok hozzájárulhatnak a térség fejlődéshez, tőlük függhet Tokaj-Zemplén jövője.
A TokajTech startup programot a Tokaj Borvidék Fejlesztési Tanács, a Startup Campus és az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures közös kezdeményezéseként 2021-ben hirdették meg. A honlapján olvasható felhívás szerint olyan új ötleteket, termékeket, szolgáltatásokat kerestek, amelyek hozzájárulnak a világörökség részét képező térség fejlesztéséhez. A pályázatoktól azt várták, hogy a borászathoz, gasztronómiához, szállástechnológiához, idegenforgalomhoz kapcsolódó újításokat hozzanak létre. A befektetéshez jutott csapatokkal a program befejezése után is folytatódhat az együttműködés – tették hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magasabb minőségű borokat készítene a Grand Tokaj Zrt.
A magasabb minőségi kategóriákba tartozó borok előállítására kell összpontosítania a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >