Tokaji és libamáj várja a Ferihegy utasait
A húsvéti szezonban a tokaji bor és a magyar libamáj a sláger a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a hazai gyártók összefogása nyomán a Royal Tokaji Zrt. és az orosházi Merian Foods Kft. termékeit kiemelt formában mutatja be a repülőtér.
A húsvéti szezonban a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free folytatja a tavaly óriási sikerrel bevezetett hármas (magyar gyártó-repülőtér-kereskedő) promócióját, a hazai termékekre fókuszálva. Már a biztonsági ellenőrzés előtt hatalmas, színes plakátokkal találkozhatnak az utasok, a terminál tranzitzónájában pedig kóstolóval egybekötött libamáj- és tokaji borbemutató vár rájuk. A kóstolót akciós árak is támogatják, így a korábbi év tapasztalatai alapján jelentős forgalomnövekedésre lehet egy adott termékből számítani.
A korábbi tapasztalatokra építve immár nemcsak a SkyCourt központi helyén zajlik a kínálás, hanem a 2A terminálon belül, közvetlenül a beszállókapuk melletti Heinemann-üzlet előterében is.
A mostani tokajis-libamájas akció április 30-ig tart. Az utasok 5 puttonyos aszút, kései szüretelésű fehér bort (Late Harvest), valamint tokaji furmint-ot kósolhatnak. A Merian termékek közül pedig a libamáj terrine, a kacsamáj terrine, a natúr libamáj szarvasgombával és a libamájblokk kapható kiemelt helyen.
Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi- és hirdetési vezetője elmondta: partnereikkel úgy gondolják, hogy érdemes kiemelten kezelni a csúcsminőségű magyar élelmiszeripari termékeket, hiszen éppen ezeket keresik legjobban az utazók, akik így elviszik magukkal Magyarország ízeit a szeretteiknek is külföldre. Ez pedig nemcsak hogy hozzájárul a magyar gasztronómia, a magyar borok népszerűsítéséhez, hanem kiváló ország-marketing is egyben.
Az együttműködést a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centruma (AMC) is támogatja, amely célul tűzte ki a kiváló magyar élelmiszerek és termékek népszerűsítését. Olyan márkák is bemutatkozhatnak a nemzetközi közönség előtt, amelyek még kevésbé ismertek, vagy kisebb költségvetéssel rendelkeznek. A közös repülőtéri promóciók hosszú ideje lehetőséget kínálnak magyar cégek számára, hogy termékeikkel a repülőtéri utazóközönség előtt megjelenhessenek. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >