Tojásvédő csomagolást fejlesztett ki a Smurfit Kappa
Egyedülálló csomagolási megoldást tervezett a Smurfit Kappa, hogy az online rendelt tojások baj nélkül célba érjenek. A cég a Granja Mantiqueirának, Latin-Amerika egyik tojástermelőjének alkotta meg a védődobozt, hogy ezáltal be tudjanak lépni az e-commerce piacára.
A dobozok 100 százalékig újrahasznosíthatóak és lebomlóak. A Granja Mantiqueira nemrég indította el Egg Club elnevezésű szolgáltatását, amelyen keresztül a vásárlók online házhoz rendelhetik a tojást Brazíliában.
Kapcsolódó cikkeink
Aki tojást fogyaszt, a bolygónkat védi
A tojás egyenlő a mosollyal és a jókedvvel, a szépség…
Tovább olvasom >Három jelentős különbség derült ki a Glamour-napok és a Black Friday magyarországi vásárlási szokásaiból
Az e-kereskedelem tovább erősödhet Magyarországon a közelgő nagy akciós időszakok…
Tovább olvasom >Változások az Auchan Magyarországnál
Október elsejétől Kiss Emőke az Auchan e-commerce vezetője. A szakember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >