Tojásvédő csomagolást fejlesztett ki a Smurfit Kappa
Egyedülálló csomagolási megoldást tervezett a Smurfit Kappa, hogy az online rendelt tojások baj nélkül célba érjenek. A cég a Granja Mantiqueirának, Latin-Amerika egyik tojástermelőjének alkotta meg a védődobozt, hogy ezáltal be tudjanak lépni az e-commerce piacára.
A dobozok 100 százalékig újrahasznosíthatóak és lebomlóak. A Granja Mantiqueira nemrég indította el Egg Club elnevezésű szolgáltatását, amelyen keresztül a vásárlók online házhoz rendelhetik a tojást Brazíliában.
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csirkehús és a tojás: újabb áremelkedési hullám sújtja a magyar háztartásokat
A takarmányárak, az infláció és a globális kereslet-kínálat alakulása együtt…
Tovább olvasom >Egyre többen, de még nem elegen vállalják a ketrecmentes tartási rendszert
A Magyarországon élő közel 8 millió tojótyúk mindössze 20-30%-a él…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >