Közösen a magyar borért
Júniustól új alapokra került a bor- és gasztromarketing irányítása a Magyar Turisztikai Ügynökségnél annak érdekében, hogy a szakmával szorosabb együttműködés jöhessen létre olyan kulcsprojektek kapcsán, mint amilyen a turisztikai országmárka kialakítása is. Az ügynökség a nyáron intenzív munkába kezdett: szakmai rendezvénysorozata hat borrégióba ellátogat közösen a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával, létrejön az új egységes borarculat, információs portál indul a magyar borról, de idén második alkalommal megrendezésre kerül a Budapesti Borbár Túra is.
Bánhegyi Zsófia, az MTÜ marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese szerint a bormarketingen belül a legnagyobb feladat egy egységes, magyar bor márkastílus létrehozása. A külföldi és belföldi fogyasztói szegmens felé éppúgy be kell tudnunk mutatni a magyar bort, mint a vállalati területen, rámutatva eredetiségére és az egyes pincészetekhez kapcsolódó, inspiráló történetekre. Légli Ottó, a HNT elnöke kiemelte, ez az együttműködés esélyt ad arra, hogy a jövőben a szakma is meghatározóan tudja formálni a magyar bor arculatképzését.
A szakmai országjárás első állomása július 6-án Tokaj, ahol szó esett egyebek mellett a bormarketing-koncepció piramisának koronájáról, a magyar borkultúrát nemzetközi porondon legmagasabb szinten képviselni tudó Tokaji Aszúról is.
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: továbbra is töretlen a vendégforgalom növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Balatoni turizmus: telt házak és növekvő bevételek cáfolják a visszaesésről szóló állításokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MTÜ: hatvan pályázó százhúsz alkotást nyújtott be a Tokaj Mozaik Tervpályázatra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Strandbüféket, fesztiválokat és fagyizókat vizsgált a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Netrisk: az utasbiztosítások átlagdíja 1,5 százalékkal nőtt a nyári szezonban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elindult az „Év Szállodája 2025” pályázat – a legjobbak versenye a magyar turizmusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >