Többszörös nemzetközi elismerés az Aquarius-Buszesz Csoportnál
A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste&Quality Institute – iTQi) ,két magyar terméket, a Veritas Gold természetes ásványvizét három, a BUSZESZ Zrt. Chef almaecetét két aranycsillaggal tüntette ki a 2016-os „SuperiorTasteAward” brüsszeli világversenyén.
A zsűri tagjai Európa 15 legelitebb és legrangosabb kulináris szervezetéből kerülnek ki, mint pl. Nemzetközi Sommelier Szövetség (ASI).Így a független, bírák sok éves gyakorlattal rendelkeznek az élelmiszerek tesztelésében, ízlelésében. Noha szakmájukat Európában űzik, szerteágazó ismeretekkel rendelkeznek Japán, Kína, Thaiföld, Észak-, Közép- és Dél-Amerika konyhaművészetében egyaránt. Szenvedélyesen kutatnak új ízek után a számukra akár teljesen ismeretlen termékekben – bárhonnan is származzanak azok.
Ennek fényében, a 100%-ban magyar tulajdonban lévő cégek menedzsmentje okkal büszke a csütörtökön, Brüsszelben átadott díjakra.
„Az Veritas Gold természetes ásványvizünk nemzetközi díja visszaigazolás számunkra, hogy jó irányt és célokat jelöltek meg a tulajdonosok a 90-es évek elején, amikor megalapították az Aquarius-Aqua Kft-t, és azóta is jó úton járunk, hogy elérjük azokat és újabbakat határozzunk meg időről időre” – nyilatkozta Dunai András, vezérigazgató / ügyvezető, mikor átvette a díjakat. „Az albertirsai palackozó üzemünkben folyamatosan fejlesztünk, bővítünk; a legújabb beruházásunkkal újabb töltősorokat telepítünk. Ezzel továbbra is egyedülálló kapacitással rendelkezünk, melynek köszönhetően ekkora piacokon is hosszú távon sikeresek tudunk tenni. – tette hozzá Dunai András.
A megmérettetésen több mint 120 vállalat indult a világ számos országából mintegy 1290 termékével. A Veritas Gold három aranycsillaga 90 feletti, a Chef almaecet két aranycsillaga 80 és 90 pont közötti értékelést jelent a 100-ból.
„Az almaecet az egészségtudatos életmód egyre nagyobb térhódításának köszönhetően, reneszánszát éli.” – a vezérigazgató szerint. Ennek (is) köszönhetően egyre több fórumon, legyen az egészségügyi, gasztronómiai vagy lifestyle témájú, olvashatunk annak szerteágazó jótékony hatásairól. A BUSZESZ Zrt. 1898 óta gyárt ugyanazon az óbudai telephelyen ecetet, ahonnan a Chef márkacsalád almás terméke a neves zsűri asztalára került tesztelésre. A Chef brand sikerét abban látja a top vezető, hogy sikerült megőrizni az elmúlt 160 év értékeit; a minőség mögött pedig a tapasztalat, a tudás és a hagyományok mellett a folyamatos innováció, a hatékonyságnövelés és a fenntartható fejlődés áll.
.
Mind a belföldi, mind az export piacokon folytatott üzletpolitikájuknak köszönhetően, 2015-ben mintegy 750 millió liter szomjoltót értékesített a két vállalat; a 2016-os évtől pedig továbbra is növekedést várnak.
A BUSZESZ Zrt. két energiaitala 2016 elején Év Terméke díjat kapott, így a mostani díjazással tovább nőt a cégcsoport szakmai elismertsége.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >Csúcsra járatott ízélmény, avagy ezért az ásványvíz az étkezés és a kávézás legjobb kísérője
Az étkezés és a kávézás élményének tökéletes megéléséhez számos tényezőt…
Tovább olvasom >Természetes kalciumpótlás karnyújtásnyira – új névvel és külsővel debütál a Theodora Calcia
Megújult a Theodora Kékkúti természetes ásványvíz, amely a termék előnyeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >