Többszörös eladásokat produkált a Pernod Ricard Ltd. áruházi promóciója

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 01. 22. 10:15

Tesco és Interspar áruházakban zajlott a Pernod Ricard vállalat márkáinak eladásösztönző promóciója, amelyet a Wonderduck Agency bonyolított.

A 3 héten keresztül zajló kampányban elegáns shop advisor hostok adtak az áruházakban a cég teljes termékportfóliójáról felvilágosítást a vásárlóknak, a whiskyfogyasztási szokásokról érdekességekkel, történelmi háttér-információkkal ösztönözték a vásárlásokat.

pernod_wonderduck_promocio2

A promóciós időszakban az előző évi eladások többszörösét produkálta a vállalat, a jövőben több, hasonló promóciót is tervez, hogy a vásárlóik jobban megismerhessék termékeiket.

„Az újonnan bevezetésre kerülő shop advisor programunk sikerét az is bizonyítja, hogy a vásárlók a promóció során számos kérdéssel kerestek meg minket termékeink elkészítési folyamatairól, íz-világáról, érdekességekről, ezért a jövőben szakértő hostjaink továbbképzésére továbbra is nagy hangsúlyt kívánunk fektetni.” – mondta el Végh Zoltán, a Pernod Ricard vállalat field sales menedzsere.

Kapcsolódó cikkeink