Többszörös eladásokat produkált a Pernod Ricard Ltd. áruházi promóciója
Tesco és Interspar áruházakban zajlott a Pernod Ricard vállalat márkáinak eladásösztönző promóciója, amelyet a Wonderduck Agency bonyolított.
A 3 héten keresztül zajló kampányban elegáns shop advisor hostok adtak az áruházakban a cég teljes termékportfóliójáról felvilágosítást a vásárlóknak, a whiskyfogyasztási szokásokról érdekességekkel, történelmi háttér-információkkal ösztönözték a vásárlásokat.
A promóciós időszakban az előző évi eladások többszörösét produkálta a vállalat, a jövőben több, hasonló promóciót is tervez, hogy a vásárlóik jobban megismerhessék termékeiket.
„Az újonnan bevezetésre kerülő shop advisor programunk sikerét az is bizonyítja, hogy a vásárlók a promóció során számos kérdéssel kerestek meg minket termékeink elkészítési folyamatairól, íz-világáról, érdekességekről, ezért a jövőben szakértő hostjaink továbbképzésére továbbra is nagy hangsúlyt kívánunk fektetni.” – mondta el Végh Zoltán, a Pernod Ricard vállalat field sales menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB-oldalán találtuk, és persze nem…
Tovább olvasom >