Többszörös eladásokat produkált a Pernod Ricard Ltd. áruházi promóciója
Tesco és Interspar áruházakban zajlott a Pernod Ricard vállalat márkáinak eladásösztönző promóciója, amelyet a Wonderduck Agency bonyolított.
A 3 héten keresztül zajló kampányban elegáns shop advisor hostok adtak az áruházakban a cég teljes termékportfóliójáról felvilágosítást a vásárlóknak, a whiskyfogyasztási szokásokról érdekességekkel, történelmi háttér-információkkal ösztönözték a vásárlásokat.
A promóciós időszakban az előző évi eladások többszörösét produkálta a vállalat, a jövőben több, hasonló promóciót is tervez, hogy a vásárlóik jobban megismerhessék termékeiket.
„Az újonnan bevezetésre kerülő shop advisor programunk sikerét az is bizonyítja, hogy a vásárlók a promóció során számos kérdéssel kerestek meg minket termékeink elkészítési folyamatairól, íz-világáról, érdekességekről, ezért a jövőben szakértő hostjaink továbbképzésére továbbra is nagy hangsúlyt kívánunk fektetni.” – mondta el Végh Zoltán, a Pernod Ricard vállalat field sales menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására,…
Tovább olvasom >Harmadik lett a Tokaji borvidék fenntartható turisztikai projektje egy világversenyen
A természet és táj kategóriában harmadik lett a Tokaji borvidék…
Tovább olvasom >