Többször használatos szilikonfedelek az INTERSPAR áruházakban
A vállalat újabb fontos lépést tesz a környezetünk védelméért. Mostantól több saját márkás vajkrém és tejföl terméke tetejére, a fém zárófólia fölé nem tesz műanyagfedelet, így a SPAR újabb 5,5 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók az üzletekben megvásárolható, többször használatos, higiénikusan tisztítható, praktikus szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg.
fotó: spar.hu
A SPAR felelős nagyvállalatként teljes mértékben azonosul az egyre környezettudatosabb vásárlóközönsége igényeivel, és kreatív fejlesztéseivel elébe is megy azoknak, ezért 2019 decemberétől újabb környezetbarát kezdeményezést vezet be áruházaiban.
„Vállalatunk a vásárlóival együtt, közösen sokat tesz a tisztább és egészségesebb környezet kialakítása érdekében. Nagyszerű érzés, hogy a SPAR vevői aktív és lelkes partnerek minden zöld kezdeményezésünkben, mint azt legutóbb a hatalmas sikerű zöldség és gyümölcstároló tasakok bevezetésekor tapasztalhattuk. A környezettudatosság erősítésének újabb állomása, hogy idén decembertől egyes saját márkás tejfölöknél és vajkrémeknél – tesztjelleggel – mellőzzük a műanyag csomagolófedél használatát.” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az új környezetbarát kezdeményezés során a saját márkás tejtermékek közül a 450 grammos, 20%-os SPAR tejföl és a négyféle ízesítésű SPAR vajkrém esetében a kiskereskedelmi vállalat – tesztjelleggel – mellőzi a műanyagfedelet. Éves mennyiségekkel számolva a műanyagok elhagyásának a mértéke így eléri az 5,5 tonnát. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók többször használható, higiénikusan tisztítható, praktikus szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg, amelyek az INTERSPAR áruházak háztartási és tejtermék osztályain érhetőek el.
További fenntarthatósági kezdeményezéseink megtalálhatóak a www.sparafenntarthatojovoert.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >