Többször használatos szilikonfedelek az INTERSPAR áruházakban
A vállalat újabb fontos lépést tesz a környezetünk védelméért. Mostantól több saját márkás vajkrém és tejföl terméke tetejére, a fém zárófólia fölé nem tesz műanyagfedelet, így a SPAR újabb 5,5 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók az üzletekben megvásárolható, többször használatos, higiénikusan tisztítható, praktikus szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg.
fotó: spar.hu
A SPAR felelős nagyvállalatként teljes mértékben azonosul az egyre környezettudatosabb vásárlóközönsége igényeivel, és kreatív fejlesztéseivel elébe is megy azoknak, ezért 2019 decemberétől újabb környezetbarát kezdeményezést vezet be áruházaiban.
„Vállalatunk a vásárlóival együtt, közösen sokat tesz a tisztább és egészségesebb környezet kialakítása érdekében. Nagyszerű érzés, hogy a SPAR vevői aktív és lelkes partnerek minden zöld kezdeményezésünkben, mint azt legutóbb a hatalmas sikerű zöldség és gyümölcstároló tasakok bevezetésekor tapasztalhattuk. A környezettudatosság erősítésének újabb állomása, hogy idén decembertől egyes saját márkás tejfölöknél és vajkrémeknél – tesztjelleggel – mellőzzük a műanyag csomagolófedél használatát.” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az új környezetbarát kezdeményezés során a saját márkás tejtermékek közül a 450 grammos, 20%-os SPAR tejföl és a négyféle ízesítésű SPAR vajkrém esetében a kiskereskedelmi vállalat – tesztjelleggel – mellőzi a műanyagfedelet. Éves mennyiségekkel számolva a műanyagok elhagyásának a mértéke így eléri az 5,5 tonnát. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók többször használható, higiénikusan tisztítható, praktikus szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg, amelyek az INTERSPAR áruházak háztartási és tejtermék osztályain érhetőek el.
További fenntarthatósági kezdeményezéseink megtalálhatóak a www.sparafenntarthatojovoert.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >