Többször használatos szilikonfedelek az INTERSPAR áruházakban
A vállalat újabb fontos lépést tesz a környezetünk védelméért. Mostantól több saját márkás vajkrém és tejföl terméke tetejére, a fém zárófólia fölé nem tesz műanyagfedelet, így a SPAR újabb 5,5 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók az üzletekben megvásárolható, többször használatos, higiénikusan tisztítható, praktikus szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg.
fotó: spar.hu
A SPAR felelős nagyvállalatként teljes mértékben azonosul az egyre környezettudatosabb vásárlóközönsége igényeivel, és kreatív fejlesztéseivel elébe is megy azoknak, ezért 2019 decemberétől újabb környezetbarát kezdeményezést vezet be áruházaiban.
„Vállalatunk a vásárlóival együtt, közösen sokat tesz a tisztább és egészségesebb környezet kialakítása érdekében. Nagyszerű érzés, hogy a SPAR vevői aktív és lelkes partnerek minden zöld kezdeményezésünkben, mint azt legutóbb a hatalmas sikerű zöldség és gyümölcstároló tasakok bevezetésekor tapasztalhattuk. A környezettudatosság erősítésének újabb állomása, hogy idén decembertől egyes saját márkás tejfölöknél és vajkrémeknél – tesztjelleggel – mellőzzük a műanyag csomagolófedél használatát.” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az új környezetbarát kezdeményezés során a saját márkás tejtermékek közül a 450 grammos, 20%-os SPAR tejföl és a négyféle ízesítésű SPAR vajkrém esetében a kiskereskedelmi vállalat – tesztjelleggel – mellőzi a műanyagfedelet. Éves mennyiségekkel számolva a műanyagok elhagyásának a mértéke így eléri az 5,5 tonnát. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók többször használható, higiénikusan tisztítható, praktikus szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg, amelyek az INTERSPAR áruházak háztartási és tejtermék osztályain érhetőek el.
További fenntarthatósági kezdeményezéseink megtalálhatóak a www.sparafenntarthatojovoert.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >