Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi részesedést szerezhet az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló Verde Campo tejtermékgyártó vállalatban Minas Gerais államban.
A felek megállapodtak abban, hogy a vételárat nem hozzák nyilvánosságra. A tranzakció a versenyhatóságok jóváhagyásától függ.
E lépéssel az Emmi megszilárdítja piaci pozícióját Brazíliában, melyet stratégiai kulcspiacnak tekint. A Verde Campo márkanév összecseng az Emmi portfóliójának „folyamatos átalakításával”, amelynek során a vállalat funkcionális tejtermékekkel bővíti portfolióját az országban.
A Verde Campo továbbra is független vállalatként fog működni, az alapító csapat pedig 30%-os részesedéssel és az igazgatótanácsban elfoglalt hellyel rendelkezik majd.
Stratégiai kulcspiac
Latin-Amerikában a tejtermékek legnagyobb piaca Brazília. Az Emmi szerint az ország általános makrogazdasági helyzete a nagy volatilitás ellenére javult, és az infláció jelentősen csökkent.
A vállalat 2017 óta rendelkezik részesedéssel a brazil Laticínios Porto Alegre leányvállalatban, mely részesedését 2019-ben 70%-ra növelte.
A cég további növekedési potenciált lát a számára kiemelten fontos brazil piacon, tekintettel arra, hogy a Verde Campo felvásárlása innovatív márkákkal és megkülönböztetett prémium koncepciókkal felgyorsítja a portfólió átalakítását.
Verde Campo
A Verde Campo brazíliai piaci pozíciója szilárd. A vállalat egészséges tejtermékeket, többek között joghurtot és tejitalokat állít elő kiváló minőségű tejsavófehérjékkel. A márka állítólag különösen népszerű a brazil nagyvárosok fogyasztói körében, akik nagy hangsúlyt fektetnek az egészségre és a funkcionalitásra, de a táplálkozástudományi szakemberek körében is nagyra értékelt a termékeinek laktózmentes, magas fehérjetartalmú és természetes formulái kínálta egészségügyi előnyök okán.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >