Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi részesedést szerezhet az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló Verde Campo tejtermékgyártó vállalatban Minas Gerais államban.
A felek megállapodtak abban, hogy a vételárat nem hozzák nyilvánosságra. A tranzakció a versenyhatóságok jóváhagyásától függ.
E lépéssel az Emmi megszilárdítja piaci pozícióját Brazíliában, melyet stratégiai kulcspiacnak tekint. A Verde Campo márkanév összecseng az Emmi portfóliójának „folyamatos átalakításával”, amelynek során a vállalat funkcionális tejtermékekkel bővíti portfolióját az országban.
A Verde Campo továbbra is független vállalatként fog működni, az alapító csapat pedig 30%-os részesedéssel és az igazgatótanácsban elfoglalt hellyel rendelkezik majd.
Stratégiai kulcspiac
Latin-Amerikában a tejtermékek legnagyobb piaca Brazília. Az Emmi szerint az ország általános makrogazdasági helyzete a nagy volatilitás ellenére javult, és az infláció jelentősen csökkent.
A vállalat 2017 óta rendelkezik részesedéssel a brazil Laticínios Porto Alegre leányvállalatban, mely részesedését 2019-ben 70%-ra növelte.
A cég további növekedési potenciált lát a számára kiemelten fontos brazil piacon, tekintettel arra, hogy a Verde Campo felvásárlása innovatív márkákkal és megkülönböztetett prémium koncepciókkal felgyorsítja a portfólió átalakítását.
Verde Campo
A Verde Campo brazíliai piaci pozíciója szilárd. A vállalat egészséges tejtermékeket, többek között joghurtot és tejitalokat állít elő kiváló minőségű tejsavófehérjékkel. A márka állítólag különösen népszerű a brazil nagyvárosok fogyasztói körében, akik nagy hangsúlyt fektetnek az egészségre és a funkcionalitásra, de a táplálkozástudományi szakemberek körében is nagyra értékelt a termékeinek laktózmentes, magas fehérjetartalmú és természetes formulái kínálta egészségügyi előnyök okán.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >