Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi részesedést szerezhet az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló Verde Campo tejtermékgyártó vállalatban Minas Gerais államban.
A felek megállapodtak abban, hogy a vételárat nem hozzák nyilvánosságra. A tranzakció a versenyhatóságok jóváhagyásától függ.
E lépéssel az Emmi megszilárdítja piaci pozícióját Brazíliában, melyet stratégiai kulcspiacnak tekint. A Verde Campo márkanév összecseng az Emmi portfóliójának „folyamatos átalakításával”, amelynek során a vállalat funkcionális tejtermékekkel bővíti portfolióját az országban.
A Verde Campo továbbra is független vállalatként fog működni, az alapító csapat pedig 30%-os részesedéssel és az igazgatótanácsban elfoglalt hellyel rendelkezik majd.
Stratégiai kulcspiac
Latin-Amerikában a tejtermékek legnagyobb piaca Brazília. Az Emmi szerint az ország általános makrogazdasági helyzete a nagy volatilitás ellenére javult, és az infláció jelentősen csökkent.
A vállalat 2017 óta rendelkezik részesedéssel a brazil Laticínios Porto Alegre leányvállalatban, mely részesedését 2019-ben 70%-ra növelte.
A cég további növekedési potenciált lát a számára kiemelten fontos brazil piacon, tekintettel arra, hogy a Verde Campo felvásárlása innovatív márkákkal és megkülönböztetett prémium koncepciókkal felgyorsítja a portfólió átalakítását.
Verde Campo
A Verde Campo brazíliai piaci pozíciója szilárd. A vállalat egészséges tejtermékeket, többek között joghurtot és tejitalokat állít elő kiváló minőségű tejsavófehérjékkel. A márka állítólag különösen népszerű a brazil nagyvárosok fogyasztói körében, akik nagy hangsúlyt fektetnek az egészségre és a funkcionalitásra, de a táplálkozástudományi szakemberek körében is nagyra értékelt a termékeinek laktózmentes, magas fehérjetartalmú és természetes formulái kínálta egészségügyi előnyök okán.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Berobbant a brazil húsexport: ötszörösére nőtt a marhahús-kivitel az USA-ba
Jelentős növekedést mutat Brazília húsipari exportja 2025 első hónapjaiban: mind…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >