Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi részesedést szerezhet az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló Verde Campo tejtermékgyártó vállalatban Minas Gerais államban.
A felek megállapodtak abban, hogy a vételárat nem hozzák nyilvánosságra. A tranzakció a versenyhatóságok jóváhagyásától függ.
E lépéssel az Emmi megszilárdítja piaci pozícióját Brazíliában, melyet stratégiai kulcspiacnak tekint. A Verde Campo márkanév összecseng az Emmi portfóliójának „folyamatos átalakításával”, amelynek során a vállalat funkcionális tejtermékekkel bővíti portfolióját az országban.
A Verde Campo továbbra is független vállalatként fog működni, az alapító csapat pedig 30%-os részesedéssel és az igazgatótanácsban elfoglalt hellyel rendelkezik majd.
Stratégiai kulcspiac
Latin-Amerikában a tejtermékek legnagyobb piaca Brazília. Az Emmi szerint az ország általános makrogazdasági helyzete a nagy volatilitás ellenére javult, és az infláció jelentősen csökkent.
A vállalat 2017 óta rendelkezik részesedéssel a brazil Laticínios Porto Alegre leányvállalatban, mely részesedését 2019-ben 70%-ra növelte.
A cég további növekedési potenciált lát a számára kiemelten fontos brazil piacon, tekintettel arra, hogy a Verde Campo felvásárlása innovatív márkákkal és megkülönböztetett prémium koncepciókkal felgyorsítja a portfólió átalakítását.
Verde Campo
A Verde Campo brazíliai piaci pozíciója szilárd. A vállalat egészséges tejtermékeket, többek között joghurtot és tejitalokat állít elő kiváló minőségű tejsavófehérjékkel. A márka állítólag különösen népszerű a brazil nagyvárosok fogyasztói körében, akik nagy hangsúlyt fektetnek az egészségre és a funkcionalitásra, de a táplálkozástudományi szakemberek körében is nagyra értékelt a termékeinek laktózmentes, magas fehérjetartalmú és természetes formulái kínálta egészségügyi előnyök okán.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Fülep Zsolt lett az Év Agrárembere 2024-ben
2025 február 21-én, a mezőgazdasági szakma legnagyobb elismerését, az „Év…
Tovább olvasom >Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >